Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord

Vraag & Antwoord

Anders (software)

Outlook Express-instellingen

Rijshoorn
9 antwoorden
  • Bij het configureren van OE is er een verkeerde instelling opgegeven voor de inkomende mail.
    Wanneer de instelling wordt gewijzigd lukt het ophalen van mail wel echter na het opnieuw opstarten komt de oude instelling weer naarboven.

    Wie o wie helpt mij muit deze malaise.
  • Heb je na het invullen van 'inkomende mail' eerst op de knop 'toepassen' gedrukt en daarna op 'ok'?
  • Alle schermen volgens de regels van het spel afgesloten
  • wat nog wel eens wil helpen in oe6: account geheel verwijderen, herstarten en een nieuwe account aanmaken.
  • Deze is hardnekkig. Ik meen dan ook dat er iets in het register moet gebeuren weet alleen niet wat en hoe.
  • dat klinkt wat loos…
    heb je nu wel of niet gedaan wat is gesuggereerd?
  • Eerlijk gezegd heb ik deze actie nog niet uitgevoerd omdat het niet mijn pc is. Maar ga het zeker uitproberen want niet geschoten is altijd mis.
    Wel heb ik de knowledge base iets gevonden over foutieve hardnekkige wachtwoorden. Deze actie met succes uitgeprobeerd, vandaar ook mijn gedachten dat er iets in het register zou moeten gebeuren.
    Ik laat t.z.t. even weten of dit probleem met herinstallatie is opgelost.
  • joostk, kijk even op de volgende site van microsoft.

    http://support.microsoft.com/kb/290684/nl

    hier staat precies uitgelegd hoe je te werkt kunt gaan , het is in eerste instantie voor het onthouden van wachtwoorden maar het werkt ook voor alle andere instellingen.

    Edit: het kan ook zijn dat je geen administrator rechten voor het register hebt.
    sommige versies van norton laten ook niet toe dat er veranderingen plaats vinden, wel even maar na het herstarten is alles weer ongedaan gemaakt.

    succes rijshoorn
  • Outlook Express ge-deïnstalleerd. Sleutel zoals in Knowledge base beschreven verwijderd. Het register opgeschoond met Regcleaner. Opnieuw opgestart en OE geïnstalleerd. Wachtwoord was verwijderd. T.a.v. de servergegevens was het resultaat na herstart nul, comma, niks.

    Misschien heeft iemand het licht inmiddels gezien en is de oplossing nabij.
    Ik houd mij aanbevolen.

Beantwoord deze vraag

Dit is een gearchiveerde pagina. Antwoorden is niet meer mogelijk.