Vraag & Antwoord

Anders (software)

Scanner probleem.........!

Anoniem
None
6 antwoorden
  • Hallo allemaal,

    Ik heb HP All- in One 1200 serie, laatste tijd heb ik een probleem met scannen.
    Het probleem is:Als ik de HP-software voor foto- en beeldbewerking (Dirigent)wil starten verschijnt het niet . dus ik kan niet scannen
    > de andere software die met HP zijn ingeleverd HP memories en HP Photo & Imaging werken normaal.
    > De HP-software voor foto- en beeldbewerking heb ik Verwijderd en deze vervolgens opnieuw geinstalleerd,maar helpt het propleem niet op te lossen
    > Deze probleem verschijnt na laatste update van Windows xp.
    >op de site van HP is geen nieuwe driver gevonden.

    Graag hoor ik van jullie
  • - Kun je met een ander programma (zoals Office Document Scanning) wel normaal scannen?
    - Is de service Windows Image Acquisition (WIA) wel ingeschakeld?
  • Bedankt voor je antwoord .

    -Bij mijn office document(word) zie ik geen scannen optie
    -Waar kan ik de service Windows Image Acquisition (WIA)
    vinden
  • - Die functie vind je in Start / Programma's / Microsoft Office / Microsoft Office-hulpprogramma's.
    - Services vind je door in Start / Uitvoeren de tekst [i:54b5362cc8]services.msc[/i:54b5362cc8] te typen.
  • -ja,de service Windows Image Acquisition (WIA) staat wel ingeschakeld,(status:gestart)


    -Ik heb gebrobeerd met Office Document Scanning te scannen maar
    Krijg ik een venster met het volgende mededeling :
    Kan scanner niet initialseren.controleer de verbinding en de software van de scanner.

    de scanner staat aan.
  • enkele persoonlijke (trieste) ervaringen met weigerachtige cq niet gevonden onderdelen van usb aangesloten hp allinones:
    hp in de problemen dan heb je doorgaans een probleem….
    vaak helpt na een update/sp: deïnstalleren van alle hp software waarvoor je je ook wel eens een tooltje vindt bij hp, en herïnstallatie volgens de regels, dus eerst installeren en dan pas inpluggen.
    wees evenmin verbaasd als hp je opdraagt de drivers voor je usb (chipset op je mobo) te vernieuwen.
    neem contact op met de helpservice van hp: soms krijg je het (soms werkende) advies een andere driver te installeren.


    zie voor niet gevonden scanner: http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/fastFaqLiteDocument?docname=ndu03239&lc=nl&cc=nl&dlc=nl&dlc=nl&lang=nl#N455

Beantwoord deze vraag

Dit is een gearchiveerde pagina. Antwoorden is niet meer mogelijk.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord