Vraag & Antwoord

Anders (software)

McAfee Add-in foutmelding in Outlook 2007

1 antwoord
  • Hallo, Ik heb onlangs McAfee Enterprise VirusScan 8.5i patch 1, geïnstalleerd op mijn Windows XP computer. Ik krijg echter bij één gebruiker op mijn computer, steeds de onderstaande foutmelding bij het starten van Outlook 2007: "The Add-in “Exchange scan” (C:\Program Files\Network Associates\VirusScan\scanemal.dll) cannot be loaded and has been disabled by Outlook. Please contact the Add-in manufacturer for an update. If no update is available, please uninstall the Add-in." Na het OK klikken start Outlook normaal op. Het vreemde is, dat het vermelde pad naar Network Associates niet meer bestaat. Dit is verwijderd na een het verwijderen van een ouder versie virusscanner. Ik kan de genoemde Add-in ook nergens vinden, niet in de Add-in Manager van Outlook, noch in de program files. Ik heb dit probleem maar bij één gebruiker.. Hoe kan ik van deze irritante melding afkomen? bvd

Beantwoord deze vraag

Weet jij het antwoord op deze vraag? Registreer of meld je aan met je account

Dit is een gearchiveerde pagina. Antwoorden is niet meer mogelijk.