Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord

Vraag & Antwoord

Anders (software)

Hoe en waar verkrijg ik van Panda antivirus gebruikersnaam?

Henk Meerwijk
7 antwoorden
  • Ik heb van Panda, nieuwe antivirussoftware gekocht.
    op de verpakking staat een 14 sijverige code met een middenstreepje.
    Hoe kom ik nu aan de gevraagde gebruikersnaam, en wachtwoord.

    Op de site van panda kan ik het niet vinden
  • [quote:871dce2274="henri-aalten"]Hoe kom ik nu aan de gevraagde gebruikersnaam, en wachtwoord. [/quote:871dce2274] Als je Panda Antivirus hebt gekocht bij 1 van de verkooppunten, dien je deze te registreren bij Panda. Klik daar op Registreren of wijs met de muis op Producten en klik op Registreren. Als dat beide niet werkt, klik dan op het product dat je hebt, voor meer info.
  • [quote:95fafcf1db="jolo"][quote:95fafcf1db="henri-aalten"]Hoe kom ik nu aan de gevraagde gebruikersnaam, en wachtwoord. [/quote:95fafcf1db] Als je Panda Antivirus hebt gekocht bij 1 van de verkooppunten, dien je deze te registreren bij Panda. Klik daar op Registreren of wijs met de muis op Producten en klik op Registreren. Als dat beide niet werkt, klik dan op het product dat je hebt, voor meer info.[/quote:95fafcf1db]

    Hartelijk dank, gevonden.
  • [quote:159167207a="henri-aalten"][quote:159167207a="jolo"][quote:159167207a="henri-aalten"]Hoe kom ik nu aan de gevraagde gebruikersnaam, en wachtwoord. [/quote:159167207a] Als je Panda Antivirus hebt gekocht bij 1 van de verkooppunten, dien je deze te registreren bij Panda. Klik daar op Registreren of wijs met de muis op Producten en klik op Registreren. Als dat beide niet werkt, klik dan op het product dat je hebt, voor meer info.[/quote:159167207a]

    Hartelijk dank, gevonden.[/quote:159167207a]

    Ik weet zeker dat ik de verkregen gegevens juist heb ingevuld.
    er zijn 5 mensen die het ook hebben nagekeken.

    Maar er wordt aangegeven, dat gebruikersnaam, en of wachtwoord niet goed zijn.

    Een jaar geleden het zelfde gehad met Panda.
  • Het kan wel een paar uur duren voordat het verwerkt is bij panda. Pas als je de bevestigings e mail hebt ontvangen (daar staan de gebruikersnaam en WW in, hoofdletter gevoelig!) kun je het invoeren en doorvoeren.
  • [quote:9bd0dd12c3="peterkramer"]Het kan wel een paar uur duren voordat het verwerkt is bij panda. Pas als je de bevestigings e mail hebt ontvangen (daar staan de gebruikersnaam en WW in, hoofdletter gevoelig!) kun je het invoeren en doorvoeren.[/quote:9bd0dd12c3]

    Ook daar hebben wij natuurlijk na gekeken.
    en hedenmorgen opnieuw geprobeerd. rond 7:00 uur.
    En ook dan werkt het niet.

    Heb ik daarvoor betaald !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • [quote:2944fe9386="henri-aalten"]Maar er wordt aangegeven, dat gebruikersnaam, en of wachtwoord niet goed zijn. [/quote:2944fe9386] En je bent er zeker van dat je die gebruikersnaam en wachtwoord uit die email die je van Panda ontving, correct had overgetypt in Panda Update > Configureer updates? Heb je ook vanuit de email applicatie kopieer en plakken geprobeerd? Had je al op http://www.pandasoftware.nl/nl/thuisgebruikers/servicesupport/ geklikt op die Panda applicatie/versie die je hebt, Registratie van uw gegevens en "Mijn activatiecode doet het niet. Wat moet ik doen?"

    Als ik dit vandaag bij mij doe in Panda Antivirus+Firewall 2007 onder Windows Vista op Controleer gegevens klik, dan zie ik deze tekst
    [quote:2944fe9386]
    ID gegevens correct. De ingegeven gebruikersnaam en het paswoord zijn geldig.
    [/quote:2944fe9386]

Beantwoord deze vraag

Dit is een gearchiveerde pagina. Antwoorden is niet meer mogelijk.