Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord

Vraag & Antwoord

Anders (software)

afdruk samenvoegen vanuit acces

None
1 antwoord
  • Hallo ieders,

    Op mijn werk gebruik ik acces om van verschillende clienten mijn gegevens bij te houden. Een keer per maand wordt een verslag afgedrukt ( meestal maar één record) in een bestaand format in word. Ik doe dit nu met de wizard samenvoegen en dat gaat redelijk.
    Wat ik graag zou willen is een knop maken op mijn acces formulier die als functie gaat hebben dat bij activering de record in het bestaand wordformat wordt afgedrukt. Op die manier zouden ook mijn collega's van dit formulier gebruik kunnen maken. Ik heb echter géén idee hoe je dit zou kunnen bewerkstelligen, ik ben geen wizard in het gebruik van acces.


    groet Louk

Beantwoord deze vraag

Dit is een gearchiveerde pagina. Antwoorden is niet meer mogelijk.