Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord

Vraag & Antwoord

Anders (software)

Email filtering uitdaging

Anoniem
J. de Boer
1 antwoord
  • Ik ben opzoek naar een manier om E-mail te filteren op Call ID's die in het bericht zelf staan vermeld.

    We gebruiken Supportdesk als helpdesk tool en maken via dit systeem tickets aan naar een derde partij, deze partij kan helaas onze ticket ID's niet vermelden in het onderwerp als zij reageren, maar het alleen vermelden in het bericht. Hoe kan ik de E-mail filteren op dat Call ID en dit dan automatisch doorsturen naar onze helpdesk tool met het ID in het onderwerp…

    Kort:

    - Call ID staat in mail bericht
    - Een filter moet dit Call ID opzoeken
    - Call ID in het onderwerp erbij vermelden
    - Bericht doorsturen met het Call ID in het onderwerp naar Helpdesk tool…

    Weet iemand een mogelijkheid?

    Thanks…

Beantwoord deze vraag

Dit is een gearchiveerde pagina. Antwoorden is niet meer mogelijk.