Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord

Vraag & Antwoord

Anders (software)

Velden aanmaken in Outlook Contactpersonen

Jan bakker
3 antwoorden
  • Hallo,

    Ik wil graag in de contactpersonenlijst van Outlook zelf enkele velden toevoegen. Wie weet hoe ik dat moet doen?
    Ik heb al geprobeerd dit te doen door een fomulier te ontwerpen via Extra, Formulieren, Formulier ontwerpen, etc.
    Maar ik kom er niet uit.
    Wie kan mij helpen?

    I. de Groot
  • Ik heb een Engels Outlook (2003), dus je zult misschien even wat moeten vertalen. Ga in het menu View (beeld?)-Arrange By-Current View-Customize Current View. Druk op de knop Fields. Hier kun je kiezen uit een hele serie voorgeprogrammeerde velden of in het midden op de knop New Field drukken om zelf een nieuw veld aan te maken.
  • Ik heb nu die velden wel kunnen aanmaken in het menu Beeld, maar ik wil ze ook kunnen samenvoegen met een Word of Excelbestand.
    Volgens mij moet dat op een andere manier. Maar ik kan het niet ontdekken.
    Enig idee hoe dat moet?

    Ineke

Beantwoord deze vraag

Dit is een gearchiveerde pagina. Antwoorden is niet meer mogelijk.