Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord

Vraag & Antwoord

Anders (software)

mail pleitte...

Charles-98
3 antwoorden
  • hallo beste mensen,

    Voor het E-mailen log ik in -rechtstreeks- op de mailserver bij mijn internetprovider; beter bekend als webmail. Echter, meermalen wordt ik geconfronteerd dat enkele mailtjes nimmer de geadresseerde heeft bereikt :o
    In de meeste gevallen loopt alles zoals het hoort, maar in enkele gevallen raakt mijn mail kennelijk zoek…
    Het moge duidelijk zijn dat dit beslist niet prettig is, nog voor mij nog voor de geadresseerde.

    Weet iemand wat hiervoor de oorzaak kan zijn? En vooral hoe dit te voorkomen. Nee, foutieve mail-adressen is niet van toepassing in deze.
  • Ook niet ten onrechte voor spam aangezien bij de provider? Bijna de meeste providers hebben tegenwoordig een spamfilter en deponeren de spam in een aparte map. Zitten ze daar niet in?
    Bedenk wel dat de inhoud van de spam-map niet onbeperkt wordt bewaard.
  • nou ja, dat moeten de (bedoelde) ontvangers dus bekijken bij hun provider/spamafvanger.

Beantwoord deze vraag

Dit is een gearchiveerde pagina. Antwoorden is niet meer mogelijk.