Vraag & Antwoord

Anders (software)

mail pleitte...

3 antwoorden
  • hallo beste mensen, Voor het E-mailen log ik in -rechtstreeks- op de mailserver bij mijn internetprovider; beter bekend als webmail. Echter, meermalen wordt ik geconfronteerd dat enkele mailtjes nimmer de geadresseerde heeft bereikt :o In de meeste gevallen loopt alles zoals het hoort, maar in enkele gevallen raakt mijn mail kennelijk zoek... Het moge duidelijk zijn dat dit beslist niet prettig is, nog voor mij nog voor de geadresseerde. Weet iemand wat hiervoor de oorzaak kan zijn? En vooral hoe dit te voorkomen. Nee, foutieve mail-adressen is niet van toepassing in deze.
  • Ook niet ten onrechte voor spam aangezien bij de provider? Bijna de meeste providers hebben tegenwoordig een spamfilter en deponeren de spam in een aparte map. Zitten ze daar niet in? Bedenk wel dat de inhoud van de spam-map niet onbeperkt wordt bewaard.
  • nou ja, dat moeten de (bedoelde) ontvangers dus bekijken bij hun provider/spamafvanger.

Beantwoord deze vraag

Weet jij het antwoord op deze vraag? Registreer of meld je aan met je account

Dit is een gearchiveerde pagina. Antwoorden is niet meer mogelijk.