Vraag & Antwoord

Anders (software)

Mail kan niet worden opgehaald van pop-server

3 antwoorden
  • Mijn webmail werkt dus gebruikersnaam en wachtwoord kloppen, maar met zowel Outlook Express als met Thunderbird krijg ik de mail niet binnen. Al met Telfort gesproken. De pop en smtp instellingen geverifieerd en die staan goed. Ik heb ook de account verwijderd en weer opnieuw ingevoerd. Zonder resultaat. Wie komt met verlossende woorden?
  • software firewall in de weg?
  • Start outlook express, ga via extra naar accounts klik op je e-mail account, klik op eigenschappen. Kijk bij tabblad algemeen of bij E-mailadres je e-mail adres wel goed is ingevuld, als hier bijvoorbeeld staat mijnnaam@telfort.nl verander dit dan eens in mijnnaam[b:7f7defb85f]-t[/b:7f7defb85f]@telfort.nl succes rijshoorn

Beantwoord deze vraag

Weet jij het antwoord op deze vraag? Registreer of meld je aan met je account

Dit is een gearchiveerde pagina. Antwoorden is niet meer mogelijk.