Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord

Vraag & Antwoord

Anders (software)

Steeds foutmelding bij opstarten Outlook 2007

guzruud
15 antwoorden
  • Elke keer als ik Outlook 2007 opstart krijg ik de volgende foutmelding:
    "Het gegevensbestand is de vorige keer niet goed afgesloten. Het wordt nu gecontroleerd op fouten. Tijdens deze controle worden de systeemprestaties mogelijk beïnvloed."

    Ik heb ook al via de toepassing SCANPST getracht op het .pst te herstellen maar het enige .pst bestand dat ik kan vinden is BACKUP.pst en daarin zitten geen fouten.

    Wie heeft de oplossing voor dit probleem?
  • Ik heb geen antwoord voor u, maar bij mij doet zich hetzelfde probleem voor en ik hoop dat er nu maar iemand reageert en dan heb ik dus ook antwoord.
  • ´t engels, maar er wordt enthousiast naar verwezen door lieden die dezelfde problemen ondervonden, en er nu vanaf zijn…..
  • sorry, hier is de link:
    http://entwindows.com/columns/print.asp?EditorialsID=1791
  • I am sorry, maar ik kan dat Engelse bericht niet voldoende vertalen om te begrijpen wat er bedoeld wordt.
    Als er iemand een en ander in het Nederlands kan vertellen, hou ik me aanbevolen.
  • nou, vooruit dan maar: even googlen met inbox repairtool en dan vind je deze in het nederlands: http://www.recoverytoolbox.com/nl
    epair_outlook.html
  • Ik heb de tool gedownload en heb alle *.pst bestand laten herstellen maar helaas zonder resultaat. De foutmelding blijft hardnekkig verschijnen.

    Toch Office 2007 maar weer verwijderen en Office 2003 weer herstellen (snellere laptop en geen foutmeldingen meer)
  • [quote:b8ed40d1c3="mwamba09"]Toch Office 2007 maar weer verwijderen en Office 2003 weer herstellen [/quote:b8ed40d1c3] Eventueel zou je voordat je Office 2007 verwijderd, eerst nog even op helpmij deze topic kunnen checken over onderwerp Outlook niet goed afgesloten.
  • Jolo bedankt voor de tip!!

    Ik heb de topic gelezen en inderdaad na het verwijderen van de Google Toolbar is het probleem opgelost.
  • Helaas…………

    Na een herstart van de laptop is het probleem weer terug dus het ligt ook niet aan de Google Toolbar…

    Toch maar weer over naar Office 2003 in afwachting van een oplossing in de forum.
  • weet je wel zeker dat die toolbar niet meer teruggekomen is….?
    die rommel van google is heel hardnekkig!
  • Ik heb de Toolbar via het configuratiescherm verwijderd en krijg hem ook niet meer te zien in IE dus ik ga ervan uit dat deze zeker verwijderd is.

    Kan deze nog op andere plekken verborgen zitten?
  • Kijk eens hier voor programma's die laten zien wat er allemaal
    geinstalleerd is in je browser en dergelijke:

    Freeware
    http://www.snapfiles.com/downloadfind.php?action=s&search.x=0&search.y=0&st=hijack
  • Eerste storingsreactie: met Scanpst.exe (zit in de map van Office onder Program Files) jouw .pst bestand(en) checken en zonodig herstellen.

    Kijk ook eens naar Skype. Als je dit programma gebruikt en je laat hem automatisch ook jouw Outlook contactpersonen weergeven, dan houdt hij Outlook open/bezig zolang als hij zelf open is (of in je system tray slapend). Haal dat vinkje dus gerust weg en gebruik alleen Skype contactpersonen.

    Een andere bekende probleemgast is inderdaad de Google Desktop.

    Last but not least: probeer het eens door Outlook niet af te sluiten als je computer afsluit.
  • scanpst.exe heb ik in het begin al gedraaid en er zijn toen wel enkele fouten gerepareerd. Het probleem is er nog steeds maar niet meer altijd (?????).

Beantwoord deze vraag

Dit is een gearchiveerde pagina. Antwoorden is niet meer mogelijk.