Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord

Vraag & Antwoord

Anders (software)

Outlook stuurt geen e-mail bij accepteren/afwijzen afspraak

Als ik in Outlook 2002 (draaiend op XP) een uitnodiging voor een afspraak krijg, en ik klik op accepteren, dan krijg ik geen window dat vraagt of ik nog tekst wil toevoegen. De afspraak gaat wel naar mijn agenda, maar degene die de afspraak heeft gemaakt krijgt geen e-mail dat ik heb geaccepteerd (of afgewezen). Er staat dus ook geen bericht in verzonden e-mail. Is er een optie in Outlook waar ik dit kan veranderen? Of weet iemand anders hoe dit opgelost kan worden?

Anoniem
Irene