Vraag & Antwoord

Anders (software)

Steeds inloggen bij postvak in

4 antwoorden
  • Hallo mensen, Ik weet niet of ik dit onderwerp al es eerder gepost heb (excuses als dat wel zo is...maar kon um niet vinden)maar een chatmaatje van mij is overgegaan op een andere provider en nou kan hij via zn Messenger niet meer in zn Postvak In komen. Volgens mij heb ik dit probleem al es eerder gelezen of gehoord van iemand en die ontdekte bij toeval dat zn datum niet goed stond, dus de datum aangepast en toen kon hij wel in zn postvak in komen.Ligt dat aan zn provider(ziggo) of aan hotmail??? Is hier iemand die met een dergelijk probleem te maken heeft gehad? En hoe dat opgelost is? Ik heb hem een tweetal opties aan de hand gedaan: dat over die datum en desnoods Windows Live Messenger desinstalleren en weer opnieuw installeren in de hoop dat dat het probleem zou oplossen. Maar meer oplossingen als die twee weet ik zo niet... Groetenissen, Margreet.
  • in de title gaat het over steeds weer moeten inloggen, in de tekst komt dat niet meer terug.... wat is nu feitelijk het probleem: komt ie niet in postvak omdat de inlog mislukt (dus fout in inlognaam en/of wachtwoord) of lukt de inlog wel en stokt het daarna?
  • Oeps, sorry voor de onduidelijkheid. Wat mijn chatmaatje mij heeft verteld is dat hij niet in zn postvak in kan komen. Over het inloggen heeft hij het niet gehad. De helpdesk van de provider heeft hem wel goed geholpen zegt hij maar het wachten duurde wel lang. (ja, vertel mij wat!!) Maar ik kan hem wel vragen of het vastzit op het inloggen. Het gekke is: op de MSN van zijn zoon kan hij dat wel. Denk dat ik hem nog wel tref vanavond...zal ik um es ff vragen. Iig, bedankt voor je reactie Derk. Ik hou jullie op de hoogte. Groetenissen, Margreet.
  • Ik had net contact via de chat met um. Hij had de volgende dag na dit bericht geen verbinding. Toen heeft hij contact gehad met zn provider. Hij heeft de stekker van het modem er uit getrokken even gewacht en toen weer in het stopcontact gedaan. Toen had hij weer verbinding. (bij de helpdesk van Ziggo zeiden ze dat alles in orde was) En nu vertelt hij me dat hij ook weer in zn postvak in kan komen. Je zou haast zeggen dat het aan de verbinding heeft gelegen. Maar dan snap ik nog niet hoe hij wel kon chatten en niet in zn postvak in kon komen. Ze hebben daar maar een pc in huis.... Nou ja, hoofdzaak: weer een kopzorg minder. De zaak rolt weer, hihi. Groetenissen, Margreet.

Beantwoord deze vraag

Weet jij het antwoord op deze vraag? Registreer of meld je aan met je account

Dit is een gearchiveerde pagina. Antwoorden is niet meer mogelijk.