Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord

Vraag & Antwoord

Anders (software)

Wachtwoord werkt niet/ wordt niet onthouden

peterkramer
6 antwoorden
  • Hoi allemaal,

    Ik heb nu zowel outlook als thunderbird (laatste versies van beide) geprobeerd. De instellingen allemaal ingevoerd zoals het hoort.

    Maar als ik nu een email wil versturen dan vraagt hij (opnieuw) om mijn wachtwoord van mijn email client in te voeren. Dit blijft hij maar doen, ook al is het wachtwoord goed. Ik kan dus nooit emails versturen.

    Volgens mij is er iets fout in mijn register ofzo met wachtwoorden.

    Iemand die dit probleem herkent of weet hoe dit op te lossen?
  • Voor versturen (smtp) is bijna nooit een wachtwoord nodig voor de smtp servers van de nederlandse providers.
    Waarschijnlijk heb je in je e mail client dat wel aangevinkt. Dus even checken en vinkje weg halen.
    nb: als je gmail via outlook (express) gebruikt heb je wel een ww nodig voor smtp verkeer.
  • Ehm, ik heb gekeken, maar wachtwoord staat uit, toch krijg ik dit:

    [img:cedc7f4fc8]http://img158.imageshack.us/img158/2905/maxl.jpg[/img:cedc7f4fc8]
  • Omdat je smtp (wachtwoord prompt) naar localhost verwijst, vermoed ik een proxy op de betreffende pc en waarschijnlijk eentje die bij de viruscanner hoort.
    Daar even in neuzen (virus scanner) of even deinstalleren (de virus scanner) en dan weer testen, na een reboot. Controleer dan wel of de smtp van de isp in je client staat aangegeven
  • [quote:41b9d81930="peterkramer"]Omdat je smtp (wachtwoord prompt) naar localhost verwijst, vermoed ik een proxy op de betreffende pc en waarschijnlijk eentje die bij de viruscanner hoort.
    Daar even in neuzen (virus scanner) of even deinstalleren (de virus scanner) en dan weer testen, na een reboot. Controleer dan wel of de smtp van de isp in je client staat aangegeven[/quote:41b9d81930]

    Ik gebruik geen (nooit) virusscanners. Dus dat kan het niet zijn ………

    Standaard firewall van windows vista heb ik wel.
  • dan wordt het wellicht toch eens tijd om een virusscanner op die pc los te laten…….

Beantwoord deze vraag

Dit is een gearchiveerde pagina. Antwoorden is niet meer mogelijk.