Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord

Vraag & Antwoord

Anders (software)

Microsoft active sync 4.5 en HTC Touch Pro

kid jansen
6 antwoorden
  • Beste mensen wie kan me helpen? Gisteren heb ik een ROM update gedaan bij mijn telefoon HTC. Die telefoon gebruik ik ook als PDA. Bevalt goed. De nieuwe upgrade is een verbetering. Nu probeer ik zoals gewoonlijk mijn outlook te synchroniseren met mijn HTC, dat lukt niet. De verbinding is wel goed genoeg (USB) om programma's te installeren, maar mijn outlook gegevens kan ik niet op de HTC krijgen.

    Ik heb Sync 4.5 verwijderd, opnieuw geinstalleerd, na tussendoor opstarten en CCleaner schonen ook Register. Helaas geen verandering. Ook heb ik alles echt proberen te veriwjderen door de directory te verwijderen onder Program files, en ook de itms die in het register staan… weer na schonen en opstarten opnieuw installeren maar het lukt niet.

    Wie kent dit probleem??

    Bestaan er ook andere sync methoden om dit te kunnen realiseren? Ik heb bv Goodsync Pro, maar ik weet niet of ik dan de data van outlook mooi in de agenda, mails en contacten krijg van mijn HTC.

    Ik ben erg benieuwd. Overigens als er iemand is die Sync 4.5 echt op een betere manier kan verwijderen , houd ik me aanbevolen.

    Hartelijke groet en alvast bedankt,

    Herman L.
  • Staat je Touch Pro nog als apparaat in ActiveSync (Bestand>Mobiel apparaat)? Als daar nog iets staat, dan moet je even het apparaat uit ActiveSync verwijderen (Bestand>Mobiel apparaat verwijderen), als je dan opnieuw je HTC Touch Pro aansluit daarna, dan moet het als het goed is weer werken.
  • [quote:dc1ff1522a="kid jansen"]Staat je Touch Pro nog als apparaat in ActiveSync (Bestand>Mobiel apparaat)? Als daar nog iets staat, dan moet je even het apparaat uit ActiveSync verwijderen (Bestand>Mobiel apparaat verwijderen), als je dan opnieuw je HTC Touch Pro aansluit daarna, dan moet het als het goed is weer werken.[/quote:dc1ff1522a]

    Ik ga het proberen en laat de uitkomst weten. Dank voor je aandacht.

    Herman L.
  • Beste Kid Jansen,

    Ik heb je advies opgevolgd. Het leek er op dat alles ging werken. Er is een nieuwe "Touch Pro Mijn documenten"aangemaakt. En na zeer lang wachten kwamen er vinkjes achter de te sync items, maar daarna de melding:
    nummer 86000108

    Heb je nog een idee??

    Hartelijke groet,

    Herman L.
  • Je kan even kijken of hier iets bij zit http://www.google.nl/search?q=activesync+86000108
  • Beste mensen,

    Ik ben er achter gekomen dat bij het installeren van Windows Live ook een programma is geïnstalleerd "family safety" Na het verwijderen van dat programma zijn alle problemen opgelost.

    Waarvan acte om andere leden te plezieren.

    Nog dank voor je aandacht Kid Jansen :lol: :lol:

Beantwoord deze vraag

Dit is een gearchiveerde pagina. Antwoorden is niet meer mogelijk.