Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord

Vraag & Antwoord

Anders (software)

Outlook 2007 en email adressen in Access

Ik onderhoud in Acces 2007 contactgegevens, nu moet ik elke keer de boel gelijktrekken met mijn adresboek in Outlook 2007 als ik wat wil gaan mailen naar de gehele groep (of een gedeelte) uit mijn Access 2007 database. Is er een mogelijkheid om een complete kolom of een query met email adressen te sturen naar outlook, zodat er een nieuw bericht klaar staat met alle contactpersonen (liefst BCC). Dan hoef ik alleen nog maar het onderwerp en het bericht in te tikken en kan de email de deur uit. Tevens hoef ik dan alleen in Access het bestand bij te houden. Ik vind het importeren in Outlook e.d. nu zo omslachtig elke keer. Zijn hier mogelijkheden voor (te koop)?

tijnie