Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord

Vraag & Antwoord

Anders (software)

Office Access: Zoeken in/waar

Het betreft Office XP Prof 2003 Access. Bij de Opties heb ik de volgende instelling als Standaard zoekmethode: Snel zoeken en Algemeen zoeken. Als ik nu in 'n AccessFormulier kies voor Zoeken krijg ik toch IEDERE keer bij Zoeken In: Soort (1e rubriek van mijn database) en in Waar: Heel veld. Ik wil echter ALTIJD zoeken in het complete bestand (AdresPrive) en met Gedeelte van veld. Ook al wijzig ik dat elke keer, bij de volgende start van Office Access staat alles weer op de oude waarde, dus op Soort en op Heel veld. Heb al heel veel uitgeprobeerd maar krijg het niet voor elkaar. Werk met Gebruikers Beheerder en Prive. In BEIDEN heb ik exact de zelfde specificaties in de opties, in beiden gaat het op dezelfde manier fout! Wie weet hoe ik dat goed voor elkaar krijg?

mverk