Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord

Vraag & Antwoord

Anders (software)

IRQL_Not_Less_Or_Equal / Page_Fold_In_Non_page_area

Anoniem
pdexie
6 antwoorden
  • Hallo,
    Ik weet niet ofi k het in een goede catogorie geplaats heb, maar goed.

    Ik heb dus de bovengenoemde fouten (in een BSOD).
    Ik heb in ausustus een laptop gekocht:
    Packerd Bell TJ65

    Er zit Windows 7 op, verder heb ik niet veel bijzonders met de laptop gedaan, telkens als ik de laptop terugzet naar fabrieksinstellingen (en een back-up maak) blijft de fout.

    Iemand een oplossing?

    Alvast héél erg bedantk!

    Antal.
  • waarom zou je de laptop`"telkens weer" terugzetten naar fabrieksinstellingen….?
    daarmee creëer je elke keer hetzelfde, dus komt ook die foutmelding weer.
    die duidt vrijwel zeker op een misser bij de verschillende drivers, en via updates (die je kwijt bent bij terugzetten naar fabrieksinstellingen) wordt dat vaak opgelost.
    overigens: als het ding nog zo jong is en in fabriekstoestand problemen geeft, zou je ook de winkelier eens boos kunnen aankijken.
  • [quote:2a38e04540="derkdejong"]waarom zou je de laptop`"telkens weer" terugzetten naar fabrieksinstellingen….?
    daarmee creëer je elke keer hetzelfde, dus komt ook die foutmelding weer.
    die duidt vrijwel zeker op een misser bij de verschillende drivers, en via updates (die je kwijt bent bij terugzetten naar fabrieksinstellingen) wordt dat vaak opgelost.
    overigens: als het ding nog zo jong is en in fabriekstoestand problemen geeft, zou je ook de winkelier eens boos kunnen aankijken.[/quote:2a38e04540]


    Maar kan iemand mij nu dan uitleggen hoe ik het oplos?
    En wat zou de fabrikant er aan kunnen doen?
    Is dit een virus of gewoon foutive drivers?

    In het 2e geval kan ik de backup map op een externe hardeschijf zetten en terug gaan naar de winkelier misschien?
  • ik vrees dat je niet duidelijk genoeg bent: je maakt kennelijk een backup op je interne schijf en dan zet je de pc in fabriekstoestand…..?
    m.i. bedoel je daarmee dat je de recoverprocedure gebruikt, maar dan is eigenlijk altijd per definitie ook (wat jij noemt de backup van) je data verdwenen…
    dus leg eerst eens uit wat je doet om de pc terug te zetten naar fabriekstoestand, dan voorkomen we dat we het over verschillende dingen hebben.
  • Ik heb een paar keer via F8 en dan ´Terugzetten naar fabrieksinstellingen´ gedaan, hierbij vroeg hij of hij een backup van alle bestanden op mijn pc moest maken (op de interne schijf dus die in de laptop zit).
    Dat heb ik gedaan.
  • test het geheugen met Memtest .

Beantwoord deze vraag

Dit is een gearchiveerde pagina. Antwoorden is niet meer mogelijk.