Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord

Vraag & Antwoord

Anders (software)

Excel - aantal gewerkte dagen per maand bereken

Mericya
1 antwoord
  • Goedemorgen,

    Voor me werk ben ik een excel overzicht aan het maken vanuit gegevens die uit Outlook zijn getroken. Deze gegevens heb ik inmiddels ge-importeerd in Excel en daarachten de kolummen "Aantal uren" - "week.nr" en "aantal dagen".
    De eerste 2 kolummen heb ik reeds ingevuld, ik krijg het alleen niet voor elkaar om Excel het aantal dagen gewerkt te bereken.

    Het is zo, de periode begint van de 16de t/m de 15de iedere maand. In die perdiode worden uren ingevuld, en iedere dag als er 1 uur door iemand wordt gewerkt telt dat als 1 dag. Het wil wel eens voorkomen dat er iemand 2x op 1 dag werk, bijv. in de ochtend en in de avond nog wat uren. Dat moet dan ook als 1 dag tellen.

    Is dat in excel mogelijk om in te voeren om een overzicht van iedereen t krijgen hoeveel dagen die per maand (16de t/m 15de) gewerkt heeft?

    Ps. wou graag een bijlage toevoegen, maar dat kan zo te zien niet?

Beantwoord deze vraag

Dit is een gearchiveerde pagina. Antwoorden is niet meer mogelijk.