Vraag & Antwoord

Anders (software)

Excel - aantal gewerkte dagen per maand bereken

Anoniem
Mericya
1 antwoord
  • Goedemorgen,

    Voor me werk ben ik een excel overzicht aan het maken vanuit gegevens die uit Outlook zijn getroken. Deze gegevens heb ik inmiddels ge-importeerd in Excel en daarachten de kolummen "Aantal uren" - "week.nr" en "aantal dagen".
    De eerste 2 kolummen heb ik reeds ingevuld, ik krijg het alleen niet voor elkaar om Excel het aantal dagen gewerkt te bereken.

    Het is zo, de periode begint van de 16de t/m de 15de iedere maand. In die perdiode worden uren ingevuld, en iedere dag als er 1 uur door iemand wordt gewerkt telt dat als 1 dag. Het wil wel eens voorkomen dat er iemand 2x op 1 dag werk, bijv. in de ochtend en in de avond nog wat uren. Dat moet dan ook als 1 dag tellen.

    Is dat in excel mogelijk om in te voeren om een overzicht van iedereen t krijgen hoeveel dagen die per maand (16de t/m 15de) gewerkt heeft?

    Ps. wou graag een bijlage toevoegen, maar dat kan zo te zien niet?

Beantwoord deze vraag

Dit is een gearchiveerde pagina. Antwoorden is niet meer mogelijk.