Deze website maakt gebruik van cookies. Waarom? Klik hier voor ons privacy- en cookiebeleid. Door op akkoord te klikken of door gebruik te blijven maken van deze website geeft u aan akkoord te zijn met het gebruik van cookies.

Akkoord

Vraag & Antwoord

Anders (software)

Continu licentiemelding Adobe CS5 suite

Gerben1974
7 antwoorden
  • Ik heb bij een bekende een probleem met adobe CS5 master suite.

    Iedere keer om de paar seconden verschijnt de melding van de licentievoorwaarden.

    Accepteren van de overeenkomst veranderd niks.

    Enig idee hoe dit op te lossen?

    [img:c7c0e89daa]http://www.freebits.nl/images/802Knipsel_CS5.jpg[/img:c7c0e89daa]
  • je kan eens proberen met een de-install en dan opnieuw installeren (wel een heel gedoe).
  • En check verder op het adobe forum deze thread Why is license agreement popping up every time I start Photoshop or other adobe programs.
  • Opnieuw installeren maakt geen verschil. Dit is al meerdere keren gedaan.
    Uitvoeren als administrator zal ik de gebruiker eens laten testen (is nl. niet vvan mezelf).
  • soms moet je die hele tekst eerst helemaal naar beneden scrollen (dan denkt adobe dat je hebt gelezen waarmee je accoord gaat) en dan pas op accepteren klikken om definitief van die vraag af te zijn…..
  • Uitvoeren als administrator maakt ook geen verschil.

    Het vreemde is als het op een andere PC geïnstalleerd wordt wel allemaal zonder problemen werkt.

    Adobe Bridge werkt wel zonder problemen. Maar Acrobat en Photoshop geven steeds deze melding.
  • Het gaat wel om een "officiële" versie, neem ik aan?

Beantwoord deze vraag

Dit is een gearchiveerde pagina. Antwoorden is niet meer mogelijk.