Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord

Vraag & Antwoord

Anders (software)

Continu licentiemelding Adobe CS5 suite

Gerben1974
7 antwoorden
  • Ik heb bij een bekende een probleem met adobe CS5 master suite.

    Iedere keer om de paar seconden verschijnt de melding van de licentievoorwaarden.

    Accepteren van de overeenkomst veranderd niks.

    Enig idee hoe dit op te lossen?

    [img:c7c0e89daa]http://www.freebits.nl/images/802Knipsel_CS5.jpg[/img:c7c0e89daa]
  • je kan eens proberen met een de-install en dan opnieuw installeren (wel een heel gedoe).
  • En check verder op het adobe forum deze thread Why is license agreement popping up every time I start Photoshop or other adobe programs.
  • Opnieuw installeren maakt geen verschil. Dit is al meerdere keren gedaan.
    Uitvoeren als administrator zal ik de gebruiker eens laten testen (is nl. niet vvan mezelf).
  • soms moet je die hele tekst eerst helemaal naar beneden scrollen (dan denkt adobe dat je hebt gelezen waarmee je accoord gaat) en dan pas op accepteren klikken om definitief van die vraag af te zijn…..
  • Uitvoeren als administrator maakt ook geen verschil.

    Het vreemde is als het op een andere PC geïnstalleerd wordt wel allemaal zonder problemen werkt.

    Adobe Bridge werkt wel zonder problemen. Maar Acrobat en Photoshop geven steeds deze melding.
  • Het gaat wel om een "officiële" versie, neem ik aan?

Beantwoord deze vraag

Dit is een gearchiveerde pagina. Antwoorden is niet meer mogelijk.