Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord

Vraag & Antwoord

Anders (software)

we komen niet meer op 1 website

Anoniem
None
15 antwoorden
  • beste allemaal, we komen niet meer op 1 website. alles doet het prima maar deze site waar m'n dochtertje op zit laadt vreselijk traag. soms laadt een pagina helemaal niet en soms duurt het vijf minuten. het is deze site www.fabrikaglamura.ru dat is een russische site. misschien heeft het daar mee te maken? alle andere website waar we op moeten doen het prima, het is echt allleen die ene.
    dit is de foutmelding die we krijgen:

    De verbinding werd geherinitialiseerd
    De verbinding met de server werd geherinitialiseerd tijdens het laden van de pagina.
    * Misschien is de website tijdelijk niet beschikbaar of overbelast. Probeer het
    over enkele ogenblikken opnieuw.
    * Controleer uw netwerkverbinding indien u geen enkele pagina kunt laden.
    * Verzeker u ervan dat Firefox toegang heeft tot het web als uw
    computer of netwerk is beveiligd door een firewall of proxyserver.

    we hebben het ook via google en via internet explorer geprobeerd, maar dat hielp niets.ook cookies en geschiedenis verwijderen en opnieuw starten hielp niet.
    wie kan ons helpen want zo is het niet meer leuk?
  • Ik kan de website gewoon openen met IE9.
    Probeer eens om internet opnieuw in te stellen : http://support.microsoft.com/kb/923737/nl
  • ook met ie8 staat ie er in een wip.
  • Kijk eens of de url in de windows hostfile terecht is gekomen.
    windows/system32/drivers/etc/host

    Als die daarin staat ,dan verwijderen.

    vr.gr.
  • bedankt allemaal. ik heb het opnieuw gedaan via http://support.microsoft.com/kb/923737/nl maar dat werkt niet. Ik heb ook opgezocht of het in windows/system32/drivers/etc/host staat maar daar staat het niet in. is er nog iets anders wat we kunnen proberen?
  • kan het zijn dat een vertaal-add on je in de weg zit of is de dochter het cyrillisch machtig?
    pc al eens helemaal gechecked met een uptodate virusscanner en met een eveneens uptodate malwarebytes: http://download.cnet.com/Malwarebytes-Anti-Malware/3000-8022_4-10804572.html?part=dl-10804572&subj=dl&tag=button
  • Troost je. Dergelijke gevallen komen domweg voor….
    Ik had/heb ook een dergelijk geval. Ondanks gigantisch intensief spitwerk is een mogelijke oorzaak nooit gevonden.
    Uiteindelijk de moed maar opgegeven.
  • met FF 13 totaal geen probleem

    ook de site van die T%$^#% SCHUDDE,R totaal geen probleem hier :lol: :lol: :lol: :lol:
  • nee, er zit geen vertaal-add op, maar bedankt voor het meedenken.
    en dat troost me helpt m'n dochtertje niet veel. zij is nu ontroostbaar.
    we hebben vandaag een nieuwe pc gekregen. daar is het dus precies hetzelfde op. alles werkt, maar die ene site laadt nog steeds vreselijk traag. dus het lig niet aan de pc. het moet dus aan de internetverbinding liggen of aan de site zelf. hij heeft het twee jaar probleemloos gedaan. het is sinds afgelopen weekend dat het traag of niet laadt. we hebben nagevraagd of ze iets gewijzigd hadden, maar ze zeggen van 'njet'! het enige wat er nieuw opstaat is een videokanaal, maar dat kan de boel toch niet zo vertragen? want die video kunnen we dan weer wel afspelen?
  • wellicht is het dan iets de router(firewall), dus het ding maar eens resetten.
    maar begin eens met alle suit te zetten, de pc(s) , de router en evt modem.
    de laatste twee een minuutje (ook) de stroomkabel losnemen.
    daarna (als je die hebt: de modem aanzetten en helemaal laten doorstarten.
    dan de router aanzetten en helemaal laten doorstarten, en dan pas de pc aanzetten.
    helpt dat ook niet, dan (modem en) router terugzetten naar fabriekswaarden.
    hoe je dat doet verschilt per merk/type dus lees je handleiding!
    is het dan nog niet goed, bel dan eens met je provider want dan moet het nog eerder in het traject foutgaan. (overigens: meld even welke provider je hebt, dan kunnen forumlezers met dezelfde provider ook even testen.
  • [quote:653e2077a6="derkdejong"]wellicht is het dan iets de router(firewall), dus het ding maar eens resetten.
    maar begin eens met alle suit te zetten, de pc(s) , de router en evt modem.
    de laatste twee een minuutje (ook) de stroomkabel losnemen.
    daarna (als je die hebt: de modem aanzetten en helemaal laten doorstarten.
    dan de router aanzetten en helemaal laten doorstarten, en dan pas de pc aanzetten.
    helpt dat ook niet, dan (modem en) router terugzetten naar fabriekswaarden.
    hoe je dat doet verschilt per merk/type dus lees je handleiding!
    is het dan nog niet goed, bel dan eens met je provider want dan moet het nog eerder in het traject foutgaan. (overigens: meld even welke provider je hebt, dan kunnen forumlezers met dezelfde provider ook even testen.[/quote:653e2077a6]

    Als ik me toch even in de discussie mag mengen:
    Letterlijk alles (en nog meer) heb ik destijds uitvoering uitgeprobeerd. Zonder enig resultaat. Zelfs een vervanging van het modem (om een andere reden) had geen resultaat. Ook het weglaten van de router niet.
    En met mijn ISP kwam ik destijds geen sikkepit verder dan "helaas pindakaas". Alles wat al aan de orde geweest was, werd nogmaals opgelepeld…..
    Ergens in de routing gaat er dus iets niet lekker. Een familielid van mij heeft dit "op de zaak"eveneens met 1 enkele (normale, bonafide, bekende) URL. Verder met geen enkele….
    Tja….. Soms is het leven vol vraagtekens. :?
  • Ik heb laatst ergens iets gelezen over google dns instellen om bepaalde sites te kunnen bereiken. Ik dacht op de ct! site. Ik kan het artikeltje helaas niet meer terugvinden. Als je googled op dns via google instellen kom je er wellicht uit.

    vr.gr.
  • lijkt me geen dns-probleem, want de site wordt wel gevonden maar laadt te traag…..
  • Ook het instellen van andere DNS servers had geen resultaat…
  • ik wil nog even melden dat de site het vandaag weer normaal doet. de trage laadtijden hebben in totaal tien dagen geduurd. we hebben dus geen idee waar het aan lag maar we zijn erg blij dat het nu weer normaal laadt! duimen dat het zo blijft!

Beantwoord deze vraag

Dit is een gearchiveerde pagina. Antwoorden is niet meer mogelijk.