Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord

Vraag & Antwoord

Anders (software)

Outlook 2010 account niet zichtbaar

Mericya
3 antwoorden
  • In Outlook 2010 heb ik een (tweede) account aangemaakt. Op een gegeven moment was het account niet meer zichtbaar in het overzicht met accounts. De mail komt wel gewoon binnen van dit account en het is niet mogelijk om het account opnieuw aan te maken omdat dan de melding komt dat het account al in gebruik is. In het register kom ik de naam van dit account niet tegen.

    Wie kan mij helpen om dit account ergens te verwijderen.

    gr. Arno
  • @ aavoskuilen,

    kijk bij : Outlook >> Bestand >> Accountinstellingen >> verschijnt dan een scherm met Accountinstellingen >> en in dat scherm zie je alle accounts die je hebt gemaakt.

    Locatie is C:\Users\gebruikernaam\documents\Outlook-bestanden\
    [de documents is Mijn Documenten]
  • @mericya,

    Bedankt voor je antwoord. Hier had ik al gezocht en stond het er niet bij. In het register heb ik gezocht naar "account" en vond de outlook accounts. Door het element weg te halen en de computer te herstarten was het account daadwerkelijk verdwenen. Outlook kwam wel eerst in de veilige modus maar na de tweede start werkt alles goed.

    Onderwerp kan gesloten worden.

Beantwoord deze vraag

Dit is een gearchiveerde pagina. Antwoorden is niet meer mogelijk.