Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord

Vraag & Antwoord

Anders (software)

Office Outlook

f.j.stols
2 antwoorden
  • Beste allemaal,

    ik heb een probleempje met outlook:
    Als ik outlook update (na de update van outlook op vrijdag 16-11) dan is opeens mijn account verdwenen, en kan ik dus niks meer. Account toevoegen werkt dan niet meer.
    Ik heb office 2010 Professional Plus. Ik heb ook nog een oude outlook 2007 erop staan (alleen outlook). Als ik die verwijder houdt 2010 en uiteraard ook 2007 ermee op.

    Ik zit te twijfelen of ik beide zal verwijderen en dan alleen 2010 opnieuw te installeren, alleen ben ik dan al mijn agenda afspraken kwijt.
    Is er een manier om die te back-uppen?

    Of kun je de automatische updates van outlook op een of andere manier uitschakelen?

    Als ik de pc terugzet naar het herstelpunt van voor de update werkt alles weer, maar dat ga ik natuurlijk niet elke dag doen…. :(

    Help aub!
  • wellicht kan je je Office-cd nog eens laten opstarten en dan kiezen voor de optie om Outlook te herstellen. gaat meestal redelijk snel, en je hoeft geen sleutel en zo in te voeren. Bij Office 2003 ziet dat er zó uit:
    [img:9a7ff2d705]http://i48.tinypic.com/243ia1k.jpg[/img:9a7ff2d705]
    en ik denk dat je nog kan kiezen tussen een aantal zaken, zoals Outlook om te herstellen.

Beantwoord deze vraag

Dit is een gearchiveerde pagina. Antwoorden is niet meer mogelijk.