Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord

Vraag & Antwoord

Anders (software)

Internet niet te starten met snelkoppeling

f.j.stols
4 antwoorden
  • Zowel in de taakbalk, als op bureaublad, een toets op mijn toetsenbord èn in startmenu heb ik een knop/snelkoppeling voor Firefox. Soms krijg ik dan bij openen de volgende mededeling:
    [img:f0de75c833]http://i48.tinypic.com/2zyfy37.jpg[/img:f0de75c833]
    hoewel FF n.m.m. al afgesloten is,
    en dan moet ik een andere route kiezen, of soms lukt het bij herhaling wel, meestal via sneltoets. Ook heb ik FF al eens opnieuw geïnstalleerd. Ik vraag me af waar dit aan kan liggen? Tot voor kort werkte alle mogelijkheden goed.
  • Dat treedt op als FF af gesloten is maar op de achtergrond nog bezig is voor jou niet zichtbaar echt af te sluiten. (kijk maar in dat geval in de taksmanager, dan zie je hem 100% nog staan..)
    dus je kunt 2 zaken doen.
    1. wachten tot ie echt afgesloten is en dan weer FF opstarten
    2. het proces van FF in de taksmanager afsluiten en dan FF starten. Dat zal als een crash gezien worden, maar dat kan Ff wel opvangen (of via Tab mix plus als je die gebruikt) en krijg je de herstelde laatste sessie.

    Ik heb toch nog even gegoogled af er nog andere oplossingen bekend waren tav dit punt….

    https://www.google.nl/#hl=en&sclient=psy-ab&q=firefox+is+al+actief+probleem&oq=firefox+is+al+actief+probleem&gs_l=hp.3…4518.11470.1.11760.7.7.0.0.0.0.168.1126.0j7.7.0…0.0…1c.1.8.psy-ab.8CNJyzrmPi0&pbx=1&bav=on.2,or.r_qf.&bvm=bv.44770516,d.d2k&fp=dc6d9e0800d62da7&biw=1280&bih=881


    Je had het ook via de Help van FF kunnen vinden.. :oops: :oops: :oops:
    http://support.mozilla.org/nl/kb/firefox-al-actief-maar-reageert-niet
  • een in gewikkeld verhaal, dank je wel. Eerlijk gezegd zoek ik nooit bij de Mozilla website, wel op internet (maar niet altijd). Vreemd is dus, dat ik daar tot recent geen probleem mee had. Ga het verder uitzoeken, en alvast dank voor het antwoord.
    f.j.stols
  • Ik heb exact jouw melding ingevuld plus het woord "probleem"… niet echt ingewikkeld of spannend toch….. :?

Beantwoord deze vraag

Dit is een gearchiveerde pagina. Antwoorden is niet meer mogelijk.