Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord

Vraag & Antwoord

Anders (software)

Klant koning bij NS

Jannogwat
8 antwoorden
  • Wellicht niet helemaal accuraat, maar toch:


    Geachte bezoeker,

    Allereerst onze excuses voor het door u ondervonden ongemak betreffende de
    beperkte toegang tot de vernieuwde internetsite van NS.

    NS heeft tijdens de bouw en implementatie van de nieuwe site moeten kiezen
    voor een eerste release met enkel toegang middels Internet Explorer. Dit
    vanwege de onderlinge functionele incompatibiliteit van op Netscape
    gebaseerde browsers.

    In onze eerstvolgende release, welke nog deze maand gepland staat, worden
    meerdere browsers ondersteund. Wij houden u op de hoogte.

    Met vriendelijke groet,

    NS Internet

  • quote:
    Originally posted by danieldk:
    Wellicht niet helemaal accuraat, maar toch:


    Geachte bezoeker,

    Allereerst onze excuses voor het door u ondervonden ongemak betreffende de
    beperkte toegang tot de vernieuwde internetsite van NS.

    NS heeft tijdens de bouw en implementatie van de nieuwe site moeten kiezen
    voor een eerste release met enkel toegang middels Internet Explorer. Dit
    vanwege de onderlinge functionele incompatibiliteit van op Netscape
    gebaseerde browsers.

    In onze eerstvolgende release, welke nog deze maand gepland staat, worden
    meerdere browsers ondersteund. Wij houden u op de hoogte.

    Met vriendelijke groet,

    NS Internet


    Yep, ook ontvangen. Heel OK!

  • En dan zijn er mensen die beweren dat klagen niet helpt en je je maar bij de grootste gemene deler moet neerleggen :roll:

    Acties hebben dus wel degelijk effect. Een pluim voor de NS en we houden ze natuurlijk in de gaten :wink:

    Max

  • Zo is dat! Ik heb ook het bovenstaande mailtje ontvangen en ben heel blij dat NS zich tenminste bereid verklaart dat het probleem maar van tijdelijke aard is. Al geloof ik wel dat zonder klagen het probleem wellicht minder snel of niet uit de wereld zou zijn geholpen, maar dat is mijn persoonlijke mening.

    Vooralsnog hou ik het in de gaten en ben ik dik tevreden!

    Groet,

    Philip

    ——————
    Bezoek ook eens mijn Nederlandstalige Linux beginners homepage: http://baserv.uci.kun.nl/~philipg/

  • quote:
    Originally posted by KayJay:
    heb mailtje gechecked met de mijne, is volgens mij gewoon een scripts of zo, want het is letterlijk zelfde mailtje..

    Duh, maar ze hadden het ook naar /dev/null kunnen sturen, sorry ik bedoel prullenbak.

  • In WebWereld van 8 Jan. staat ook een kort berichtje, dat NS. de site zal aanpassen voor andere browsers. Nav. het zelfde (standaard-)mailtje of hebben zij meer concrete info?

    [This message has been edited by Douwe (edited 09-01-2002).]

  • heb mailtje gechecked met de mijne, is volgens mij gewoon een scripts of zo, want het is letterlijk zelfde mailtje..
  • hebben jullie al op www.spoorboekje.nl gekeken?

    ——————
    Wilbert (http://www.xs4all.nl/~wbsoft/)
    Wanneer gaat een HTML document onder Windows Microsoft(r) Internet Explorer Document heten?

Beantwoord deze vraag

Dit is een gearchiveerde pagina. Antwoorden is niet meer mogelijk.