Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord

Vraag & Antwoord

Anders (software)

KAN GEEN EMAIL ONTVANGEN(Wanadoo Free)

None
10 antwoorden
  • Dit is de tweede keer na opnieuw installeren van mijn computer. Kan geen email ontvangen.
    Wanadoo zegt dan dat mij emailbox te vol zit maar later had ik dat probleem niet meer.

    Foutmelding:
    Kan niet bij de server aanmelden met verificatie van veilige wachtwoorden. Account: 'pop.wanadoo.nl', Server: 'pop.wanadoo.nl', Protocol: POP3, Reactie van server: '-ERR Too few arguments for the auth command.', Poort: 110, Beveiligd(SSL): Nee, Serverfout: 0x800CCC90, Foutnummer: 0x800CCC18

    Systeem:
    Compaq deskpro
    Pentium III450
    256 MB ram
    440 BX AGP Chipset
    Asus 7700 32 mb ddr
    20 gb Hd
    Liteon 52speed cdrom

    OS W98SE
    Norton antivirus 2001
    Zonealarm Firewall
  • Klopt dat account wel? "Account: 'pop.wanadoo.nl'" Dus jouw mailbox heet POP of verhaspel je hier iets met POP3?

    Probeer anders eens met de firewall uitgeschakeld. Al lijkt het mij eerder serverside.

    mvrgroet Edmond
  • Ik heb zelf kabel bij Wanadoo.
    Moest toen voor de mail 2 dingen invoeren:
    pop.cablewanadoo.nl en smtp.cablewanadoo.nl.
    Misschien zit hier de fout.
    Het komt trouwens wel vaker voor dat er geen mail binnen te halen is bij Wanadoo.
    Half uurtje wachten en het lukt weer.
  • Beste Edmond,

    Ik haal geen dingen door elkaar, dit is de letterlijke foutmeldingstekst die ik gekopieerd heb. Firewall heb ik al uitgeschakeld gehad, maar dat maakt nix uit.
    Wat bedoel je met "SERVERSIDE"?

    Ronald, ik weet nie maar volgens mij klopt dat allemaal wel, wat betreft die gegevens, ik heb dat nog pas gecontroleerd.
    Die foutmelding heb ik altijd al gehad, ookal kon ik later wel mail ophalen.

  • Kijk bij Extra - Accounts - Email - Eigenschappen - Servers

    Zorg dat bij Inkomende Email pop3.wanadoo.nl staat ipv pop.wanadoo.nl
  • DUtchVRT,

    Pop3.wanadoo.nl i.p.v. pop.wanadoo.nl werkt ook niet helaas. Volgens Wanadoo handleiding moet dit ook pop.wanadoo.nl zijn trouwens.

    In de mailbox zit nu belangerijke mail die ik niet kan wissen en raakt alleen maar voller.

    HEEEEEELLLP
  • Programma Mailwasher instaleren dan kan je vanaf de server je mail lezen en wissen.
  • Ronald,

    Kan wel op de homepage van wanadoo mijn mail checken, maar niet alles is te lezen, en attachments al helemaal niet. Op zich kan ik daar wel wissen maar het schiet niet op als ik niet altijd weet wat ik wis. Blijft ook omslachtig.

    Begrijp ook niet wat ik met zo'n progje moet.
  • Dit kan te maken hebben met 'secure password authentication'. Kontroleer of je dit gebruikt en of dit noodzakelijk is.
    Helaas vermeld je niet welke email client je gebruikt. In Outlook Express moet je kijken bij de eigenschappen van je account, tabblad servers.

    Ik werd op het spoor gezet door http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;Q202061
  • Inmiddels aanmelden met beveiligd wachtwoordvertificatie uitgezet, nu kan ik wel mail ophalen.

Beantwoord deze vraag

Dit is een gearchiveerde pagina. Antwoorden is niet meer mogelijk.