Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord

Vraag & Antwoord

Anders (software)

Outlook rules aanmaken voor meeting request

Ik heb een ofline en een online folder in mijn outlook. Alle berichten die binnenkomen worden door een rule automatisch naar mijn ofline folder gezet zodat mijn mailbox niet vol loopt (15mb max). Als ik in mijn ofline folder de meetingrequest accepteer dan komt deze niet in de juiste agenda. Als ik de meeting request terug sleep naar mijn onlinfolder en dan accepteer gaat het goed. Nu wil ik een rule aanmaken die voor de verplaats rule staat. Deze moet dan reageren op meeting requests. Geen verplatsing maar een notify of zo iets. Ik krijg dit niet voor elkaar. Ik zie alleen aan het icon dat het een meetingrequest is en die kan ik niet gebruiken in de rule wizard. Help! Ik kan alleen kiezen tussen twee slechten. 1. soms meetings vergeten omdat ze in de verkeerde agenda komen. 2. soms geen mail meer ontvangen omdat mijn limiet is berijkt. Wie heeft er een oplossing voor mij?

ravaoo2