Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord

Vraag & Antwoord

Anders (software)

melding: Cannot open c:\program Files\PDG 2\msg.txt

alphons
7 antwoorden
  • Ik heb gisteren PC DoorGuard van mijn PC verwijderd via software uninstall. Hierna kreeg ik echter de volgende melding:

    Cannot open C:\Program Files\PDG 2\msg.txt

    Behalve Internet en Outlook werkt geen enkel programma meer,
    ook niet REGEDIT waarmee je normaal restanten van programma's
    kunt verwijderen.

    Weet iemand een oplossing??

    bij voorbaat mijn dank.
  • Krijg je deze melding bij het opstarten van de computer of als je een programma opent.

    Als het bij het opstarten is moet je ervoor zorgen dat het programma niet tegelijk opstart samen met je computer. Dit doe je door bij uitvoeren msconfig in te typen en bij de Tab Opstarten het Programma uit te vinken.

    :wink:
  • Welke Windowsversie?
  • [quote:99bdb92cce="hencktank"]Krijg je deze melding bij het opstarten van de computer of als je een programma opent.

    Als het bij het opstarten is moet je ervoor zorgen dat het programma niet tegelijk opstart samen met je computer. Dit doe je door bij uitvoeren msconfig in te typen en bij de Tab Opstarten het Programma uit te vinken.

    :wink:[/quote:99bdb92cce]

    Dank voor je reactie.
    Ik krijg deze melding nadat Windows 98 volledig is opgestart. Niets werkt meer, ook niet
    Uitvoeren: msconfig
  • Probeer een versie van het register terug te zetten, toen alles nog goed liep. Start op in MS-DOS en typ SCANREG /RESTORE in bij de C-prompt en geef enter. Anders zou ik een mailtje sturen naar de makers van het programma:
    http://www.astonsoft.com/support1.htm
  • [quote:773c0c1d68="Ben Jonson"]Probeer een versie van het register terug te zetten, toen alles nog goed liep. Start op in MS-DOS en typ SCANREG /RESTORE in bij de C-prompt en geef enter. Anders zou ik een mailtje sturen naar de makers van het programma:
    http://www.astonsoft.com/support1.htm[/quote:773c0c1d68]

    Dank voor je reactie.

    Ik heb in MS Dos scanreg
    estore uitgevoerd en een systeembestand van
    enkele dagen geleden teruggezet.
    Krijg toch weer de melding etc.
    Heb gisteren al een mailtje gestuurd naar Astonsoft, maar tot nu toe geen reactie.

    met groeten

    alphons
  • Ik bedenk me trouwens dat dit wel eens het werk geweest zou kunnen zijn van een trojan die je *.exe-bestanden onklaar maakt. Ik kan me toch moeilijk voorstellen dat je geen bestanden meer kan openen door het verwijderen van een programma. Probeer eens een onlinescan uit te voeren:
    http://housecall.antivirus.com/housecall/start_corp.asp

    Als dat niet lukt, download dan eens StartUpLog:
    http://home.earthlink.net/~rmbox/Reticulated/Toys.html

    Uitpakken met Winzip, map Startlog openen, en dubbelklikken op Startlog.com. Laat StubPath.txt links liggen. Post alleen de inhoud van Startup.log

    P.s. houd het in het vervolg bij één thread. Crossposten is erg verwarrend; op den duur ziet niemand meer de bomen door het bos…

Beantwoord deze vraag

Dit is een gearchiveerde pagina. Antwoorden is niet meer mogelijk.