Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord

Vraag & Antwoord

Anders (software)

Outlook Express en Acrobat Reader in conflict

Windows 2000 pro Outlook express 6.0 Acrobat Reader 5.0 Norton Antvirus 2002 plus update Als ik een Bijlage (Attachment) onder PDF ontvang en op de bijlage klik, is in transparante lezing het onderwerp te zien. Klik ik er nogmaals op om het te openen, dan gebeurt er niets. Dubbel klik, ook niet. Heb ik een Word Bijlage, dan lees ik het onderwerp duidelijk en loopt alles perfect. Neem ik een bestaande PDF van de harde schijf b.v Mijn Documenten, dan kan ik de tekst wel openen. Stuur ik mijzelf een e-mail met een Bijlage PDF, dan zegt ie ook blanco. Hetvolgende gedaan: Outlook Express update gemaakt in pack 1(download) Acrobat Reader volledig verwijderd ook uit Regedit (alles wat Acro en Adobe was). Acrobat Reader opnieuw geinstalleerd. Resultaat: NUL. Omdat ik voornamelijk e-mail in PDF ontvang, heb ik een probleem. Wie heeft de oplossing? Ik heb alles verwijderd wat aan mail binnengekomen.is :o

Bolivar