Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord

Vraag & Antwoord

Anders (software)

Outlook gegevens in Access weergeven

None
2 antwoorden
  • In de public folders van Outlook 2000 heb ik een soort van archief gevuld met subfolders. Deze subfolders hebben allen identieke eigenschappen (onder tabblad "Algemeen"). Hoe kan ik nu via bijv. een module in Access deze eigenschappen opvragen en hier een lijst van samenstellen?
  • Helaas is het me niet helemaal duidelijk wat je bedoelt,
    maar als je de gegevens uit zo'n folder wilt importeren naar een access table gaat dat als volgt:


    Bestand>>Externe gegevens ophalen>>importeren.

    Selecteer als Bestandstype Exchange(). Je krijgt vervolgens de mappenlijst van je outlook te zien. Je kunt nu een map selecteren.

    dan volgende en de wizard verder doorlopen. (wijst zichzelf)

    Iljamaas

Beantwoord deze vraag

Dit is een gearchiveerde pagina. Antwoorden is niet meer mogelijk.