Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord

Vraag & Antwoord

Anders (software)

instellingen mailwasher

Anoniem
None
21 antwoorden
  • na het installeren van Mailwasher krijg ik de volgende melding:

    the computer currently has no connection to the internet and mailwasher is unable to create one.

    kan via outlook gewoon post ontvangen en explorer werkt ook goed

    ik heb de volgende instellingen gebruikt:

    mailaccount: een willekeurige naam ingevuld
    incoming mail: pop3 (hcc)/username/password ingevuld
    bouncing: email/smtp (kabelfoon)ingevuld

    ik heb een emailaccount via hcc en een internet verbinding via kabelfoon

    iemand een idee?
  • Je moet bij de account het zelfde invullen als wat je gedaan hebt in outlook,of anders gebruikje de import functie van mailwasher,dan hoef je enkel nog het wacht woord intevullen wat je van je provider hebt gekregen.
  • alles verwijderd en opnieuw geinstalleerd via import, dezelfde melding blijft komen!
  • Je moet wel online staan he.
  • ja natuurlijk is dat het geval!
  • Nou verder weet ik het ook niet dan.
    ik heb mailwasher geinstalleerd ,acounts aangemaakt en verder niks ingesteld.
    Ik heb versie 2.0.21 ,misschien heb jij een andere versie ,en ligt het daaraan.
  • Even testen: je hebt voor je pop3-server 'pop.hccnet.nl' ingevuld?
  • inderdaad
  • Het probleem wordt door je firewall veroorzaakt.
    Deze melding wordt wel vaker gegeven op de forum van mailwasher.
    Het rare is dat de een het probleem heeft bijv met zonealarm pro en de ander niet.

    Maar aangezien je het probleem hebt, durf ik te wedden dat je een firewall hebt. (wie niet trouwens)
    Zet een keer die firwall af en controleer dan je e-mail met mailwasher
    en kijk wat dan het resultaat is.
  • firewall uitgezet (norton) zelfde resultaat, ik heb bij instellingen van Norton Mailwasher op "permit"gezet
  • Tja het klinkt misschien raar maar verwijder eens je e-mail gegevens
    in mailwasher, dus echt met de remove funktie.
    Daarna via add je e-mail gegevens weer aanmaken.
    Wil ook nog wel eens helpen.
  • ik heb dus alles verwijderd incl. verwijzingen in het register en opnieuw gedownload, geinstalleerd, nog niets ingesteld en de melding verschijnt alweer!!!!!
  • Nog niets ingesteld, dat snap ik niet.
    Lijkt me in iedergeval wel zinvol om alles gewoon in te vullen in mailwasher.
    Het verwijderen uit het register had niet gehoeven.

    Kijk anders bij firetrust daar kun je mailwasherpro downloaden.
    Kijk helemaal onderaan de pagina, daar kun je de versie downloaden en 30 dagen uitproberen.
    Werkt die versie ook niet bij dan weet ik het ook niet meer.
    Maar ook voor deze versie geldt: alles invullen!!!!!!!

    http://www.firetrust.com/products/mailwasherpro/
  • met nog niets ingesteld, bedoel ik dat na de installatie, geen pop etc. heb ingevuld ondanks dat kreeg ik dus dezelfde melding.
  • En heb je ondertussen mailwasher pro geprobeerd?
  • nee nog niet, ik zit nu op mijn werk, vanavond eens proberen, dit probleem is trouwens onstaan nadat ik XP opnieuw (na formatteren) heb geinstalleerd, daarvoor werkte Mailwasher uitstekend.
  • Firewall in winxp al uitgezet dan?
  • ga ik vanavond ook nakijken
  • waar zit die firewall in XP ook alweer?
  • open netwerkverbinding klik rechts op internetverbinding en kies dan eigenschappen/tabblad geavanceerd en zet de checkbox voor- "mijn computer en netwerk beveiligen door toegang vanaf het inetrnet te beperken of blokkeren " UIT

Beantwoord deze vraag

Dit is een gearchiveerde pagina. Antwoorden is niet meer mogelijk.