Vraag & Antwoord

Anders (software)

NAV2003: Auto-Protect werkt niet!!!

12 antwoorden
  • Ik kan sinds ik Win XP Pro heb, norton antivirus 2003 wel installeren, maar autoprotect staat standaard uit en als ik op inschakelen druk, gebeurt er nix. Na de install, duurt het laden van windows voor eeuwig waarna ik eoa schele symentac melding krijg (zal ik zo ff opzoekn en posten, iets met de KnowLedge Base oid) (bij een reboot na de melding, is alles weer oke wat windows betreft) Wie weet hoe ik dit kan verhelpen?? Ik download nogal veel, en ben erg bang voor virussen (heb er zeeer slecte ervaringen mee opgedaan) dus ik wil nav200weer sow snel mogelijk aan de praat krijgen. iemand iedeen/suggesties/dé oplosssing?
  • Dat kan veroorzaakt worden door achter gebleven resten van een vorige installatie, maar ik moet eerst die foutcode weten voor een precieser antwoord. Heb je bijvoorbeeld de foutmelding 4002,519 dan kan de fout ook veroorzaakt worden als ccApp.exe en/of ccRegVfy.exe zijn uitgevinkt in de startup group en dus niet geladen worden wanneer Windows opstart. Dus post eerst die foutcode.
  • Ik ben zeer benieuwd naar de oplossing. Ik heb namelijk precies hetzelfde probleem. Alleen staat het hier wat beter beschreven als in de door mij geopende topic.
  • Er is altijd wat met norton, met mijzelf inbegrepen ken ik al 3 mensen waar de autoupdate niet meer werkt, en herinstalleren helpt niet.
  • nah das pure onzin ..... vergelijk het eens met alle posts over bv een zone alarm .... norton staat er juist om bekend dat het gewoon 1 van de meest gebruiksvriendelijke progjes is op dit gebied .... Maar als je met welk progje dan ook dingen doet die niet helemaal horen kun je gewoon dingen verw8en ... bijvoorbeeld norton deinstalleren en niet alle restjes opruimen ... Niet dat norton geen fouten kan genereren/bevatten, maar in verhouding met de meeste andere progjes juist veel minder .... Maar goed als jij vind dat norton armoe is... neem gewoon een ander ...
  • Ik heb in mei wel 99€ betaald voor systemworks, dus een ander is niet echt een optie. Via de symantec site de aanwijzingen opgevolgd (ze kennen het probleem), maar zonder resultaat. Aan het einde kan je de werkwijze van commentaar voorzien, maar daar komt geen enkele reactie van norton op.
  • heb je deze al geprobeerd?: http://service1.symantec.com/SUPPORT/nsw.nsf/docid/2001101612274407 bij mij werkte dat. dan weer installen en hoppeta. mzzl
  • ja hoor dat heeft geholpen bedankt
  • Ook bij mij hebben de remover tooltjes hun werk gedaan. Bedankt! :D
  • Zo ziet u maar waar dit forum al niet goed voor is. :D
  • [quote:98ff802ba9="jgbteg"]Er is altijd wat met norton, met mijzelf inbegrepen ken ik al 3 mensen waar de autoupdate niet meer werkt, en herinstalleren helpt niet.[/quote:98ff802ba9] als autoupdate niet werkt is je abo verlopen
  • En de enigste remedie is Norton volledig verwijderen incl. de register sleutels, dan pas overnieuw installeren en gaan met ie banaan.

Beantwoord deze vraag

Weet jij het antwoord op deze vraag? Registreer of meld je aan met je account

Dit is een gearchiveerde pagina. Antwoorden is niet meer mogelijk.