Vraag & Antwoord

Webdesign (HTML, CSS, Flash)

Flash vraag.

7 antwoorden
  • Als ik een geinig loopgeluidje in mijn movie stop, en ik zet het op 'stream' en ik rek de frames 3 seconden uit, net zolang als het geluidje. Dan laad het geluidje steeds opnieuw. Met een onderbreking dus. Ik heb wel 'stream' aangezet, maar dat doet hij "denk ik" niet. Met de help functie kom ik er ook niet uit, want daar lukt hij wel.
  • Ik begrijp nog niet je opzet, heb je een geinig loopje die drie seconden duurt, (en geen stilte heeft aan het eind) en ook een movie die drie seconden duurt, of duurt die langer. In het eerste geval heb je geen 'streaming' nodig, in het tweede wel, maar dan moet je een waarde aangeven hoe vaak de loop moet lopen, en dat aantal moet dus gelijk zijn aan het aantal seconden dat je movie duurt. In jouw geval dus een meervoud van drie... Heb er zelf ook vaak problemen mee, en vind het ook super verwarrend...maar het moet te doen zijn..
  • Omdat het geluidje normaal gesproken 3 seconden duurt (Aangeven in Winamp) Dacht ik, ik maak als test een filmpje van drie seconden. Zet daar mijn muziekje in en zet hem op stream. Maar nu houd hij na elke drie seconden weer in.
  • En zit er dan in dat geluidje dan gewoon geen klein stukje ruis? of moet hij het overnieuw laden?
  • streamen is nooit een goed idee bij een loopje.. dus zet ff om naar event (heb je in princpe ook niet meer dan 1 frame nodig) . en vervolgens kun je gewoon het aantal loops instellen. (stop met stopAllsounds) in de handleiding staat een heel stuk over adding sound (e)
  • De Master :cool:
  • Ik heb wat zitten knoeien en ik ben eruit hoor! :grin: .Op Event in 1 frame werkt prima. Ik had Stream=Niet prima :grin:

Beantwoord deze vraag

Weet jij het antwoord op deze vraag? Registreer of meld je aan met je account

Dit is een gearchiveerde pagina. Antwoorden is niet meer mogelijk.