Vraag & Antwoord

Communicatie & hosting

Krijg geen email meer binnen via Outlook Express

6 antwoorden
  • Ik kan al een aantal dagen mijn e-mail niet meer binnen halen via Outlook Express. Ik dacht eerst dat de mailserver van m'n provider (hccnet) down was... Maar ik heb ook een email adres van een privé server, en ook daarmee kan ik geen mail binnen halen. Ik krijg een rood kruis voor die taak, en hij komt met de volgende fout: [quote:b3646b11a2]Het maken van een verbinding met de server is mislukt. Account: 'BLA', Server: 'pop.BLA.nl', Protocol POP3, Poort: 110, Beveiligt(SSL): Nee, Socketfout: 10061, Foutnummer 0x800CCC0E[/quote:b3646b11a2] Overigens komt hotmail- en lycosmail wel door... Iemand enig idee wat hier aan de hand kan zijn? Bvd,
  • Check je instellingen: http://www.tiscali.co.uk/help/email/oe_errors_0x800ccc0e.html
  • M'n instellingen zijn goed, daar heb ik ook niks aan veranderd... :S
  • Het probleem is opgelost. Ik heb zowel Norton Systemworks (2004 pro) als Norton Internet Security eraf gegooit... En nu krijg ik alles weer binnen
  • Zou het dan kunnen dat Outlook Express geblokkeerd werd door je firewall?
  • Je moet bij je Firewall je mailprogramma toestemming geven om het internet op te gaan.

Beantwoord deze vraag

Weet jij het antwoord op deze vraag? Registreer of meld je aan met je account

Dit is een gearchiveerde pagina. Antwoorden is niet meer mogelijk.