Vraag & Antwoord

Communicatie & hosting

terug kerende verificatie

3 antwoorden
  • Bij het gebruiken van Outlook krijg ik telkens een verificatieschermpje. Telkens wordt gevraagd om gebruikersnaam en wachtwoord, en ook al is dat al lang ingevuld ( en ook juist) Outlook blijft verifieren, maar nieuwe mail binnen krijgen, ho maar. Wat is er aan de hand en hoe los ik dit op? :evil:
  • kan zoveel zijn. Probleem bij je provider... check de nieuws/onderhouds pagina. Wachtwoord/username verkeerd ... type het eens in een tekstverwerken en copier/plak het dan verkeerde mailserver adres ... controleer bij de instellingen of de POP3 server en de SMTP server goed staan. (deze kun je weer opzoeken bij je provider)
  • [quote:f10d785d9c="weet niet"]Bij het gebruiken van Outlook krijg ik telkens een verificatieschermpje. Telkens wordt gevraagd om gebruikersnaam en wachtwoord, en ook al is dat al lang ingevuld ( en ook juist) Outlook blijft verifieren, maar nieuwe mail binnen krijgen, ho maar. Wat is er aan de hand en hoe los ik dit op? :evil:[/quote:f10d785d9c] Heb je soms Tiscali of 12 move? Die hebben dat probleem vaak, en het lost meestal vanzelf op na verloop van tijd.

Beantwoord deze vraag

Weet jij het antwoord op deze vraag? Registreer of meld je aan met je account

Dit is een gearchiveerde pagina. Antwoorden is niet meer mogelijk.