Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord

Vraag & Antwoord

Communicatie & hosting

Mailontvangsprobleem Hetnet-mailadres in Outlook 2003

Plakband
5 antwoorden
  • [b:81920e7874]Vraagje:[/b:81920e7874]

    Ik heb een probleempje met Outlook 2003–> Ik wil gebruik van mijn mailadres van Hetnet onder dit programma. Nu had ik alles ingesteld en de eerste keer haalde hij (zoals het hoort) mijn mail op. De volgende dag probeerde ik het nog een keer en toen kreeg ik deze foutmelding:

    Bij taak pop.hetnet.nl - Bezig met ontvangen is een fout (0x80040154) opgetreden: Onbekende fout 0x80040154.

    Ik gebruik de volgende instellingen:
    pop3: pop.hetnet.nl
    smtp: mailhost.hetnet.nl
    Verder heb ik Hetnet ADSL Lite en vul ik gewoon mijn mailadres, gebruikersnaam en wachtwoord in. Maar hier ligt het denk ik het niet aan want op een andere computer doet dit het gewoon onder Outlook Express.

    Ik heb Office 2003 eraf gegooid en opnieuw geïnstalleerd. Dat hielp niets.
    Verder heb ik na het installeren van de eerste keer van Office 2003, Adaware 6.0 Pro, Norman virus scan en een demo van system mechanich 4 geïnstalleerd (tja, misschien ligt het hieraan–> vanwege 1 of andere firewall:P)

    Verder heb ik wel outlook express en windows messenger eraf gegooid, maar later weer terug gezet, misschien is dit ook nog iets waar aan het ligt.

    Ik heb gezocht op dit forum maar niets gevonden, ook heb ik gezocht op andere fora. Daar hadden ze het over een dll bestand. Vandaar dat ik dus ook office 2003 opnieuw geïnstalleerd had.

    ik hoop dat jullie antwoord hebben op mijn probleem en dat ik genoeg heb verteld.
    ALVAST BEDANKT,

    /\/\atthijs
  • Klinkt als een beschadigde folder.
    Je zou de *.dbx files even kunnen moven en dan opnieuw outlook opstarten.

    Andere optie, even via webmail kijken wat er in je mailbox zit.

    t.
  • Ik kan die .DBX niet vinden en tja ik zou mijn mailadres toch liever gebruiken via Office 2003 dan via Webmail. Momenteel gebruik ik dus (hopelijk) eventjes webmail.

    Matthijs
  • UH?? Niemand? Die een antwoord weet op mijn vraagje

    [b:13123e0355]NIEMAND?[/b:13123e0355]

    Matthijs
  • http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;823673

Beantwoord deze vraag

Dit is een gearchiveerde pagina. Antwoorden is niet meer mogelijk.