Vraag & Antwoord

Communicatie & hosting

Foutmelding e-mail

6 antwoorden
  • E-mail wordt niet verzonden en ontvangen. Het probleem ligt aan Norton Systemworks 2004 Professional, ik heb daar ook al een vraag proberen te stellen, maar medewerkers hebben maar s besloten om helemaal NIET te antwoorden, dus vandaar hier de vraag. Firewall ZoneAlarm Pro heeft er overigens niets mee te maken, want als ik bij Norton Systemworks > Norton AntiVirus > Opties > E-mail het vinkje inkomende en uitgaande e-mail controleren weghaal, wordt de mail wel verzonden en ontvangen. Als de e-mail wel wordt gescand, wordt de volgende foutmelding weergegeven in Outlook: Bij taak pop.brabant.chello.nl - Bezig met verzenden en ontvangen is een fout (0x800CCC0F) opgetreden: De verbinding met de server is onderbroken. Als het probleem blijft bestaan, neemt u contact op met de serverbeheerder of Internet-provider (ISP). Heb al contact gehad met Chello, maar ook zij wezen naar Norton als veroorzaker van het probleem. Wat kan het zijn, en hoe kan ik weer veilig gaan e-mailen. OS = Windos XP trouwens Groeten Roel
  • Als je de foutmelding bij Google intikt kom je tot de constatering dat je bij lange na de enige niet bent. Zoek daar je geluk, al gelezen dat onderhoudswerkzaamheden van je provider de boosdoener zou kunnen zijn, maar ja dat duurt geen dagen. Kijk ook bij Microsoft in haar foutenreportatie. En kijk ook bij de link van ZeelandNet Website / Helpdesk die je ziet bij de antwoorden van Google.
  • Heb je een inbel(modem)-verbinding of kabel/adsl? Het zou namelijk ook kunnen zijn dat outlook de mails doorstuurt naar Norton voor controle en dan de internetverbinding verbreekt. Als Norton ze vervolgens wil versturen is er geen verbinding meer. Dit zou je even bij de opties van outlook moeten controleren.
  • ik krijg echter een andere fout melding: [quote:be2092f525]Er is een probleem opgetreden tijdens het aanmelden bij de e-mailserver. Uw wachtwoord is geweigerd. Account: 'pop3.tiscali.nl', Server: 'pop.tiscali.nl', Protocol: POP3, Reactie van server: '-ERR [SYS/TEMP] mailbox locked by other server', Poort: 110, Beveiligd(SSL): Nee, Serverfout: 0x800CCC90, Foutnummer: 0x800CCC92[/quote:be2092f525] en ik weet heel zeker dat de login naam en password goed zijn. na het bellen met tiscali krijg je te horen dat het aan mijn computer ligt. maar als je kijken op het internet [url=http://www.webhostingtalk.nl/showthread/t-48470.html] bv hier[/url] dan zie je dat ik niet de enige ben... weet iemand hier misschien een oplossing op? webmail doet het overigens wel maar via telnet of een ander programma ook niet[/url]
  • @flix: open even een eigen topic. ontopic: Even een idee: in OE> extra> accounts> kies je account> eigenschappen> geavanceerd> Time outs van de server> schuif die eens naar 5 minuten. t.
  • Ik heb ook sinds gisteren lees 9 juni problemen om mijn mail van HCCnet binnen te halen bij mijn Tiscali Abbo. Tot gisteren werkte het echt prima. Ik hoop ook dat iemand een oplossing heeft. Ik heb al geprobeerd zonder firewal (Zonealarm) en virusscanner (MC-Afee) maar dat maakt geen verschil. Ik hoop echt dat iemand een oplossing heeft.

Beantwoord deze vraag

Weet jij het antwoord op deze vraag? Registreer of meld je aan met je account

Dit is een gearchiveerde pagina. Antwoorden is niet meer mogelijk.