Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord

Vraag & Antwoord

Communicatie & hosting

Foutcode 0721

Flanker27
2 antwoorden
  • Ik heb Wanadoo ADSL Direct en krijg bovenstaande foutmelding. Heb al een keer gebeld met de helpdesk, modemsoftware van Speedtouch 330 al een keer gede- en geinstalleerd, en de internetprotocollen opnieuw ingesteld, ze hebben me nu verteld dat ik 4 dagen de PC aan moet laten staan zodat ze de verbinding met het modem kunnen meten.
    Hebben jullie ideeen waardoor ik indien mogelijk zelf danwel eerder het probleem op kan lossen of waar dit vandaan komt?
  • zie: http://www.google.nl/search?q=cache:748eoUlgNFkJ:www.adslgebruikers.nl/postt1740.html+0721+error+speedtouch&hl=nl


    kan zijn dat je ondanks alles niet de juiste inlognaam hanteert, kan ook zijn dat de telefoonlijn nog niet geschikt is gemaakt. maar dat laatste moet men bij wanadoo direct kunnen zien.
    ik ga ervan uit dat beide lampjes op je modem branden?
    kan ook zijn, als het eerder wel werkte dat je modem kaduuk is.
    da´s in mijn omgeving al meerdere mensen overkomen, en zij kregen dan via kpn (kom maar afhalen in de winkel) een ander modem voor aansluiting op een netwerkkaartje. dat werkt perfect.
    (mijn st 330 doet het nog iedere dag….)

Beantwoord deze vraag

Dit is een gearchiveerde pagina. Antwoorden is niet meer mogelijk.