Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord

Vraag & Antwoord

Communicatie & hosting

Tiscali als provider

Martijn Hogendorf
4 antwoorden
  • Ben aan het kijken voor een ADSL provider. Tiscai heeft m.i. wel een leuk abo bij 1248/320 (Tiscali Smart ).

    Heeft iemand ervaringen met Tiscali?

    Hans
  • [quote:831150dc3c] Ben aan het kijken voor een ADSL provider. Tiscai heeft m.i. wel een leuk abo bij 1248/320 (Tiscali Smart ). [/quote:831150dc3c]

    Pas op!
    Ik heb erg slechte ervaringen met Tiscali.

    A.g.v. de snelheidsverhoging die KPN heeft doorgevoerd (begin dit jaar) kwam er "spontaan" een kostenverhoging op het abbonement.

    Hun helpdesk is slecht telefonisch bereikbaar. Probeer je het over de e-mail krijg je helemaal geen antwoord.

    De facturatie is een zooitje (op facturaties komen posten voor die op dezelfde facturatie worden gecorrigeerd, wel met een ander bedrag)
    A.g.v. deze facturatie ben je weer aangewezen op de niet bereikbare helpdesk.

    De nieusserver laat geen binaries door.

    De online mail is regelmatig niet op te vragen.

    M.a.w. ik zou een andere provider adviseren. (Ik ben zelf ook al op zoek)

    The Soft
  • Misschien niet de goedkoopste, maar wel de beste (imvho dan):

    xs4all.

    t.
  • Tiscali werkt top bij mij!

    Met downloaden haal ik altijd wel mijn 768kbs. Rekeningen zien er keurig uit. Alleen paar maanden terug een en ander anders (ene maand iets meer, maar dat werd de maand er op weer in mindering gebracht). Dit werd ook keurig vantevoren door Tiscali gemeld, omdat ze de incasso's aan het gelijk trekken waren. Dus bij alle abonnees op dezelfde datum i.p.v. bij de een op de 14e de ander op de 20e etc. etc.

    E-mail werkt ook prima.

    En dat van het bedrag wat ineens verhoogd werd lijkt mij wat vreemd. Je gaat immers gewoon een contract aan voor een bepaalde periode waarin de prijs is afgesproken. Wellicht kon je er voor kiezen om extra te gaan betalen voor de verhoging in snelheid?

    wat betreft de online mail is het altijd zaak dat je dat netjes uitlogd. Anders duurt het een tijdje voordat je weer mail kunt ophalen.

Beantwoord deze vraag

Dit is een gearchiveerde pagina. Antwoorden is niet meer mogelijk.