Vraag & Antwoord

Communicatie & hosting

Vraagje over regels en filters in Exchange 2003

Ik ben op zoek naar een manier om binnen een organisatie centraal een aantal mailregels in te stellen zoals het automatisch plaatsen van bepaalde e-mailberichten in een bepaalde map. Hoe dit in Outlook gaat weet ik, maar dan zou ik alle accounts binnen de organisatie langs moeten gaan. Het liefst wil ik de regels in Exchange instellen, maar als er een andere mogelijkheid is hoor ik het graag. Op internet en op dit forum heb ik nog geen oplossing gevonden helaas. Ik heb inmiddels het programma "MAPILab Rules For Exchange" uitgeprobeerd ([url]http://www.mapilab.com/exchange/rules/[/url]), maar dit geeft alleen maar problemen tijdens de installatie, waardoor de Active Directory beschadigd wordt. Als iemand een idee heeft hoor ik het graag. Voor de goede orde: Op de server (Windows 2003) staat Exchange 2003. De werknemers werken via een Thin-client met een terminal sessie op de server Bij voorbaat dank, Human Printer