Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord

Vraag & Antwoord

Communicatie & hosting

Geen email ontvangen van een adres

J.J.M.Kuijper
10 antwoorden
  • Ik kan van een persoon geen emails ontvangen, kan wel op deze emailadressen over en weer msn uitvoeren.
    Ik heb 'm niet geblokkeerd, kan wel een mailtje sturen naar 'm , en als ie dan op antwoorden drukt komt er bij mij geen antwoord binnen.
    Het emailadres van mij staat goed in de adressen lijst bij 'm.
    Het is mij een raadsel.
  • Welk e-mail programma gebruik je?
  • wordt er niet op spam gefilterd (in jouw mailclient , of bij je provider) ?
  • Heb je het adres niet per ongeluk geblokkeerd?
  • Ik gebruik Outlook express en er wordt niet op spam gefilterd bij m'n provider.( heb ik tenminste niet ingesteld)
    Het adres heb ik ook niet geblokt , heb de blokkeringslijst al divserse keren nagelopen.
  • Welke provider heb je? Chello heeft bijvoorbeeld een eigen spamfilter. Log in via de webmail en je kunt de mailtjes die als spam worden beschouwd bekijken.
  • Ik heb hccnet als provider, voor een paar dagen terug kon ik nog wel mail van 'm ontvangen.
    Ik heb niets veranderd aan mijn instellingen, vind het wel vreemd.
    Kan het misschien bij zijn provider liggen?
  • Ik heb nog even bij m'n spam filter gekeken bij hcc en deze stond op licht, heb 'm nu uitgezet.
    Heb trouwens het idee dat dat weinig uitmaakt.
  • [quote:2de9671727="J.J.M.Kuijper"]Ik heb hccnet als provider, voor een paar dagen terug kon ik nog wel mail van 'm ontvangen.
    Ik heb niets veranderd aan mijn instellingen, vind het wel vreemd.
    Kan het misschien bij zijn provider liggen?[/quote:2de9671727]Ligt het probleem dan niet bij hem? Kunnen andere mensen wel mail van hem ontvangen?
  • Anderen kunnen wel mail van 'm ontvangen.
    Ik heb wel verleden week z'n computer opnieuw geinstaleerd.
    Hij heeft alleen z'n email account zelf ingesteld, , kon toen wel een mail sturen en ontvangen, dat ging niet helemaal probleemloos.
    Heeft het toen nog een keer met behulp van de helpdesk van Quicknet gedaan., en sindsdien hebben we dit probleem.

Beantwoord deze vraag

Dit is een gearchiveerde pagina. Antwoorden is niet meer mogelijk.