Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord

Vraag & Antwoord

Communicatie & hosting

Casema/Wanadoo breedband en telefonie (VOIP)

ed5
9 antwoorden
  • Heeft iemand al ervaring met het aansluiten van telefoon over internet (kabel) bij Casema/Wanadoo?

    Zo ja, zijn er hier nog specifieke problemen bij (geweest)? Te denken valt over:

    - moment van aansluiting nieuw moden
    - problemen met (draadloze) routers
    - poorten telefoonnummer
    - bellen en geen internet of andersom

    Geen klaagverhalen over de helpdesk, dat weet iedereen inmiddels wel hoe dat (soms) niet werkt ;-)

    Maar specifieke problemen en/of aandachtspunten en oplossingen.

    Bij mij komen ze woensdag de handel installeren en op 23-08 wordt mijn telefoonnummer gepoort.
  • heb met belangstelling je verhaal gelezen.
    Zou graag je ervaringen willen horen na de installatie op 23 Augustus
    Alvast bedankt.
    Ad
  • mijn overburen hebben idd nu telefonie van casema..
    Nouja, ze zouden het moeten hebben.


    Geen telefoon (lampje blijft knipperen)

    Nummer is al aan iemand anders toegekend (die was ook not amused dat zijn geheime nummer ineens gebeld werd).

    Ondertussen al enorme zakken met geld verbeld en elke keer een "student met belscript" aan de lijn: (ik begrijp dat u boos bent).

    Mailen naar helpdesk helpt dus ook niet.

    ik ben benieuwd.

    t.
  • Het vervangen en installeren van een nieuw moden was bij mij een fluitje van een cent. Het opstarten van internet was zo gepiept en werd ook direct getest middels speedtest. Telefoon had tien minuten nodig maar was daarna gelijk actief. Kon, als ik wilde direct naar buiten bellen.
    De PTT heeft op de 24e hun lijn afgesloten en binnen een uur kon ik weer gebeld worden. Heb mijn nummer behouden.

    Het enige voor mijn gevoel wat vreemde was dat je voor je voice-mail in te schakelen de helpdesk moet bellen. Maar het werd direct geactiveerd.

    Ook mijn (draadloze) router gaf geen enkel probleem.

    Conclusie: het is allemaal vlekkeloos verlopen.
  • Klinkt goed.
    Gefeliciteerd.

    helaas hoor je ook andere ervaringen.
    Ik wacht nog even af.

    ad
  • 7 september is de monteur geweest voor telefoon, morgen sluit kpn mij af en zou ik gebeld moeten kunnen worden.ik kan nu reeds bellen,alleen geen geheime nummers? ikhoop vanaf morgen dat ik die ook weer kan bellen.
  • mijn buren hebben nog steeds geen telefoon… :roll:

    ik ben niet verrast…
  • vandaag afgesloten van kpn en nu is casema actief.werkt gewoon goed.
  • Ok Ed perfect joh. Bij mij werkt het ook nog steeds erg goed hoor.

Beantwoord deze vraag

Dit is een gearchiveerde pagina. Antwoorden is niet meer mogelijk.