Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord

Vraag & Antwoord

Communicatie & hosting

Problemen met toegang

j.filarski
8 antwoorden
  • Hallo

    Sinds kort heb ik problemen met m'n emails naar Amerika.
    Mijn emails worden geweigerd door de provider van m'n dochter.

    Ik krijg de volgende foutmelding:
    Deidre Diadati Eartlink (Diadati@eartlink.net) op 16-10-2005 0:05
    503 This mail server requires authentication. Please check your mail client settings.
    [/color:2fbd55b770]

    Weet iemand hier raad op?
    Mvg
    Jan Filarski
  • Welk E-mail pakket?
  • Ik gebruik Outlook, mijn dochter heeft een Apple en daarom weet ik niet wat zij gebruikt.
    Maar… het heeft altijd gewerkt.

    Mvg
    Jan Filarski
  • het kan zijn dat de provider ivm spam een verificatie vereist voordat er gepopt kan worden (smtp before pop).

    Kijk dat eens na (bij de help pagina's van de provider?)

    t.
  • Enig idee hoe ik een [b:77f4a45ba0]Amerikaanse[/b:77f4a45ba0] provider (AOL.com) over dit onderwerp kan benaderen.

    Mijn Nederlandse Provider zegt het volgende:

    This message was created automatically by mail delivery software. A message that you sent has not yet been delivered to one or more of its recipients after more than 24 hours on the queue on vmx15.multikabel.net.

    The message identifier is: 1EP2j7-0001Jf-FY
    The subject of the message is: FW: test account hccnet.nl
    The date of the message is: Mon, 10 Oct 2005 20:50:12 +0200

    The address to which the message has not yet been delivered is:

    Diadati@eartlink.net
    Delay reason: Connection refused

    No action is required on your part. Delivery attempts will continue for some time, and this warning may be repeated at intervals if the message remains undelivered. Eventually the mail delivery software will give up, and when that happens, the message will be returned to you.

    Mvg
    Jan Filarski
  • Welliswaar een omweg, maar waarom neem je geen gratis abbonnement bij AOL voor web-mail?
    https://my.screenname.aol.com/_cqr/login/login.psp?mcState=initialized&seamless=novl&sitedomain=sns.webmail.aol.com&lang=en&locale=us&authLev=2&siteState=ver%3a1%252c0%26ld%3awebmail.aol.com
  • Een (gratis) abonnement bij AIM (een dochter van AOL) heb ik vorige week ingesteld, omdat ik dacht dat onderlinge problemen daardoor verdwenen zouden zijn.
    Maar dat bleek niet het geval, weliswaar krijg ik geen foutmeldingen terug maar mijn dochter ontvangt de emails nogsteeds niet.

    Mvg
    Jan Filarski
  • Kan jij wel E-mail van haar ontvangen?
    Zo ja, werkt een reply wel?

Beantwoord deze vraag

Dit is een gearchiveerde pagina. Antwoorden is niet meer mogelijk.