Vraag & Antwoord

Communicatie & hosting

Ervaring met Hosting en Partnershop bij Lycos

6 antwoorden
  • Wat is U ervaring met de [u:1882e963d4]Helpdesk [/u:1882e963d4] van Lycos Hosting en Partnershop. Ik krijg zelden of geen antwoord op mijn via e-mail gestelde vragen terwijl zij stellen dat ze binnen 24 uur antwoorden. :evil:
  • als ze jou (kennelijk meermalen) rottig behandelen zal dat wel hun gewoonte zijn.....
  • Ik heb een aantal jaren voor verenigingen 3 websites gehost gehad bij Lycos. Het afgelopen jaar werd er niet meer gereageerd op email vragen. Ik ben 4 weken bezig geweest met het verhuizenvaneen .net account van Lycos naar een andere provider en heb daarvooe ongeveer alle helpdeskmedewerkers van Lycos aan de lijn gehad. De medewerkers waren zeer welwillend maar losten het probleem niet op. Het probleem was uiteindelijk een emailadres van Lycos wat ze in al hun wijsheid uitgeschakeld hadden. Ik heb mijn websites nu ondergebracht bij Webreus.nl voor een kwart van de kosten en met een prima deskundig support. Het verhuizen van mijn laatste website naar Webreus heeft vanaf het moment van aanvragen tor het Live aktief zijn 48 uur geduurd!! Een aanrader voor iedereen!!!!
  • Ruim 5 maanden probeer ik een .info domein weg te verhuizen van lycos, tot op heden zonder succes. Tijdens mijn verhuis pogingen heb ik hele slechte ervaringen met de service van Lycos. Het niveau van zowel de telefonische als de email helpdesk zijn zeer beneden peil. Emails worden niet binnen de gestelde termijn beantwoord, soms worden ze compleet niet beantwoord. Veel verder dan standaard antwoorden komt men vaak niet. De telefonische helpdesk blinkt uit in het lange wachten. Tegenwoordig krijg je daar zelfs een mededeling, in gebrekkig nederlands, dat de wachttijden lang zijn en je beter maar op een later tijdstip terug kunt bellen. De mensen die ik aan de lijn had waren welliswaar vriendelijk maar compleet niet capabel om mijn problemen adequaat op te lossen. Mijn uitgebreide ervaringen kun je [url=http://members.home.nl/homesite/lycos_ervaringen/]hier lezen[/url].
  • Wat een ramp dat Lycos. Ik heb twee keer eerder een domein daar ondergebracht. Nooit problemen en alles ging vlot. Half april wilde in een niew domein aanmaken, we gaan nu naar eind mei, ik heb 2 keer betaald en nog steeds is het domein niet actief. De emails worden snel beantwoord (meestal binnen twee uur). Echter zij kunnen niks doen, alleen registreren. Ze geven toe dat ze personeels te kort hebben maar daar heb ik niks aan... Iemand anders ook ervaring hiermee? Wat kan je hier aan doen?
  • Ik heb momenteel 3 domeinen bij Lycos en ik moet zeggen dat ze me prima helpen. Ik heb het nu alweer een paar jaar daar en elke keer als ik mail dan heb ik binnen 24 uur antwoord. Het wijzigen van pakketten gaat ook voorspoedig, ik heb nu meerdere Webmaster Pakketten bij Lycos. Mijn ervaringen zijn dus prima!

Beantwoord deze vraag

Weet jij het antwoord op deze vraag? Registreer of meld je aan met je account

Dit is een gearchiveerde pagina. Antwoorden is niet meer mogelijk.