Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord

Vraag & Antwoord

Communicatie & hosting

error 554

Rumaro
9 antwoorden
  • Ik wil een emailtje verzenden, echter wordt de mail niet verzonden.
    Ik krijg de volgende foutmelding:

    554 <mijn email-adres>: Relay access denie
    Ik kan echter wel mail ontvangen!!!
    Wie weet raad????
  • Welke smtp-server heb je ingesteld? Je kunt meestal alleen mail versturen via de smtp-server van je provider.
  • Smtp staat ingesteld als
    smtp.wanadoo.nl
    Dit lijkt me goed. Dit is server voor uitgaande mail!!
    Ik snap er niets van. Ik heb gezocht op het forum, en kom inderdaad tegen dat het smtp adres afwijkend moet zijn.
    Ik heb in outlook een extra email adres aangemaakt. Hiermee mail ik . M'n originele adres gebruik ik niet. Ik krijg hier teveel rotzooi van binnen. Ik heb met dit adres ook geprobeerd om te mailen. En ook hier krijg ik de melding 554 !!!!

    HELP
  • je gebruikt de smtp van wanadoo, maar je komt hier met een chello ip.
    Zou je niet beter af zijn met een chello mailserver? :)
  • Hoe bedoel je?? Met een Chello IP ???????
    Ik begrijp je niet
  • Ok, simpelere vraag,

    wie is je provider?

    t.
  • Wanadoo
  • doe mij eens een plezier, en probeer eens smtp.chello.nl


    t.
  • Ik heb via de site www.grc.com gekeken met wat voor smtp sdres ik mail en inderdaad zie ik daar een chello adres staan. Hier snap ik helemaal niets van!!! Ik heb helemaal geen Chello.
    Is het dan verstandig om alles opnieuw te installeren???
    Ik maak trouwens ook gebruik van Incredimail(kan dit de oorzaak zijn)
    Ik snap er helemaal nietsmeer van.
    Ik heb de helpdesk van wanadoo gebeld, Pffffff, ook dat is niet de oplossing…zij zeggen dat alles goed staat ingesteld…verbinding is correct!!!

    W I E W E E T R A A D !!!!!!!

Beantwoord deze vraag

Dit is een gearchiveerde pagina. Antwoorden is niet meer mogelijk.