Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord

Vraag & Antwoord

Communicatie & hosting

outlook express probleem

Anoniem
Rumaro
8 antwoorden
  • om mijn emails op te halen gebruik ik outlook express, maar sinds vandaag krijg ik een rare melding als ik mijn emails wil verzenden en ontvangen, namelijk

    geef uw gebruikersnaam en het wachtwoord voor de volgende server op.

    aanmelden

    server: 127.0.0.1
    gebruikersnaam:……………………
    wachtwoord: ……

    als ik dit allemaal goed heb ingevuld en ik click op OK, dan komt het schermpje weer opnieuw terug. ook heb ik al mijn wachtwoord veranderd, maar alle gegevens kloppen gewoon of me gebruikersnaam moet veranderd zijn omdat wanadoo, orange is geworden.

    wie kan mij helpen?
    alvast heel erg bedankt!
  • Geen bericht gehad dat jouwnaam@wanadoo is gewijzigd in jouwnaam@orange?
  • wanadoo adressen blijven gewoon bestaan, meldde orange aan alle abonnees, dus da´s het probleem niet. en bij mij loopt dat allemaal prima.
    mijn ervaring met deze meldingen: meestal zijn ze na (heel) korte tijd weer verdwenen, ik hou het op een hik in de verbinding met de mailprovider.
  • 127.0.0.1 is je eigen computer.
  • het is me al gelukt omdat die 127.0.0.1 fout was en pop.wanadoo.nl moet zijn
    maar als ik de inkomende email server veranderd en toepassen doet, kan ik wel emails ophalen
    maar als ik me pc opnieuw opstart, staat de die inkomende email(pop3) weer op 127.0.0.1
    hoe moet ik het opslaan dat hij altijd pop.wanadoo.nl pakt?
  • ik heb dat al een tijd geleden gepoogd voor een ander op te lossen.
    weet niet meer exact hoe het zat maar het had te maken met de spam-afvanger in of norton of mcafee waardoor het popadres steeds weer werd teruggezet.
    ik raad je dus aan in díe richting te zoeken.
  • Ja dat klopt. Om je emal te kunnen checken brengt Norton een omleiding aan. Maar ik kan me herinneren dat ik het terug zette en dat het ook zo bleef staan.

    Mogelijke oplossing ?: emailcheck van Norton uitzetten.
  • rumaro ik heb idd mcafee maar hoe zet ik email checken via macafee uit?
    werkt dan trouwens mijn spamfilter nog wel?
    want als ik de instellingen goed zet kan ik 1x emails ophalen maar als ik outlook dan opnieuw opstart dan geeft ie het verkeerde adres 127.0.0.1 ipv pop.wanadoo.nl
    alvast bedankt!

Beantwoord deze vraag

Dit is een gearchiveerde pagina. Antwoorden is niet meer mogelijk.