Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord

Vraag & Antwoord

Communicatie & hosting

te ontvangen berichten komen niet altijd aan

JBS
1 antwoord
  • Ik heb sinds kort een andere PC.
    ik heb de emailaccount gegevens van de oude overgenomen aar nu komt van sommige afzenders de mail niet meer aan. trouwens ook niet in de internet mailbox.
    Als het aan mijn instellingen ligt zou niets meer moeten aankomen, zeker niet de mailings van bv Chip, VOlkskrant of HCC.
    Een van die gebruikers is bv [b:d8c7d41059]gebruiker@hetnet.nl [/b:d8c7d41059]en loopt via [i:d8c7d41059]kpn-exchange[/i:d8c7d41059]. kan het zijn dat er een conflict is tussen [i:d8c7d41059]hetnet.nl[/i:d8c7d41059] en mijn provider [i:d8c7d41059]cs.com[/i:d8c7d41059].
    Als deze persoon een [b:d8c7d41059]CC[/b:d8c7d41059] naar het adres op mijn werk mailt komt die daar wel aan en is mijn huisadres zo te zien goed ingegeven. Ik heb geen restricties ingesteld of bepaalde afzenders als ongewenst aangemerkt.
    Iemand een idee waaraan dit kan liggen?

    nog een probleempje.
    Vanuit de oude heb ik het adresboek overgebracht. Dit was ingedeeld in meerdere groepen en mappen. de gropen werden wel overgebracht. de mappen niet zodat alles weer bij elkaar in de "Hoofdentiteit" staat.
    hoe is dit te herstellen. alle mappen opnieuw aanmaken en adressen overbrengen of kan ik het met een trucje opnieuw van uit de oude PC het WAB bestand aanmaken en in de nieuwe inlezen

Beantwoord deze vraag

Dit is een gearchiveerde pagina. Antwoorden is niet meer mogelijk.