Vraag & Antwoord

Communicatie & hosting

Volgens spamfilter...920 users received this mail..vreemd!

6 antwoorden
  • Gebruik outlookexpress en al enige tijd met plezier spamihilator, een filter voor spam. Heb vandaag een nieuwe account aangemaakt bij athome. Heb er nu drie. Het vreemde wat zich nu voordoet is: als ik een email van mijn ene account naar mijn andere account stuur, geeft spamihilator aan dat ongeveer 900 users deze mail hebben ontvangen en bestempelt deze binnengekomen email als spam. (Dit alles speelt zich af op een en dezelfde computer.) Hoe kan dat nu? Heb voorheen ook wel eens als proef wat van mijn ene account naar mijn andere gestuurd en dit gaf geen problemen. Vind het heel vreemd. De helpdesk van athome zegt dat er niets aan de hand is.....Hoe kan dit nu ineens? Jan
  • Niemand die hierover iets zinnigs weet te vertellen?
  • De door mij verzonden email gaat toch alleen naar een server van athome en komt daarvandaan via mijn andere account direct weer terug!! hoe kan het dan dat de door mij verzonden email ook naar ongeveer 900 andere users is gestuurd!!! Althans volgens het spamfilter. Het probleem is ook dat de ontvangen mail dan gezien wordt als spam.
  • misschien is het wel een foutje in dat antispamprogramma...! probeer het eens met een ander spamprogje, zou ik zeggen.
  • Overigens heb ik het spamprogramma spamihilator op twee verschillende computers staan en die geven beiden hetzelfde hierboven beschreven verschijnsel aan! En beiden hebben probleemloos lange tijd gewerkt.
  • dat versterkt mijn suggestie dat je het eens met een ander spamprogje zou moeten bekijken.... (dat iets het altijd deed is een slechte raadgever: wellicht is je oog nog nooit op dit verschijnsel gevallen..? misschien ook is dat progje zelf slachtoffer van een of ander stukje malware geworden..)

Beantwoord deze vraag

Weet jij het antwoord op deze vraag? Registreer of meld je aan met je account

Dit is een gearchiveerde pagina. Antwoorden is niet meer mogelijk.