Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord

Vraag & Antwoord

Communicatie & hosting

Gedeelde taken in outlook (exchange)

Is het mogelijk (eventueel met een plugin) om in outlook groepen te definiëren en deze groepen een taak te geven? Wanneer één van de groepsleden de taak heeft uitgevoerd dat deze dan ook voor de anderen verdwijnt. Een gebruiker moet ook van verschillende groepen lid kunnen zijn. Echt mooi zou zijn dat je met één opdracht een vooringestelde pakket van taken kunt aan maken. Voorbeeld: Nieuwe klant registreren. (opdracht) Taak maak aan in boekhouding (groep financieel) Taak Bel voor kennismaking (Verkoop) etc. Alvast bedankt voor de reactie.

ravaoo2